Gyomorrontás!

Gyomorrontásom van, aminek az oka: én magam vagyok.

Kezdődött úgy, hogy tegnap amikor sütöttem a pogit melegen ettem 4-5 db-ot. Már akkor megfájdult. Majd erre ebédre Apa elvitt minket hamizni, így egy nagy gyros tálat, majd egy nagy adag fagyit. Utána játszótereztünk, akkor még semmi baj nem volt. Este picit éreztem a gyomromat, mondtam is vacsi már nem lesz, de Apa az X-faktorra bekészített chpiset, azt ettünk...és utána már nagyon carul voltam! :(

Majd reggel párizsis rozskenyeret ettem...és azóta végem van. Szerintem romlott volt a párizsi, pedig tegnap vettem...:( Azóta dögrováson vagyok.

Mai kaja: húsleves és sok víz....semmi más!

Ja, és ma Ama 5 kor kelt...nagyon fáradt is vagyok...ez van!:(

Ma kúrálom magam, amennyire csak tudom!!!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény