Nőcis percek...

Amát letettem aludni és nekiálltam tornázni....

De, nem esett jól a futás..nagyon fáj a derekam.
Így a RR felsőtest kártyákat és vádli gyakorlatokat csináltam ma. Az jól esett!:D

Aztán zuhany, hajmosás, borotva, arcradír, körömfestés, szemöldök igazítás...végre igazi Nőnek érzem magam.:)

Ma este nagy kézilabda meccs lesz Érden, Érd-Győr!:) Így ma Anyósom fürdet és megyünk mi is!:) Illetve Apa már rég ott van, én megyek utána...

Még nem csináltam meg a palacsintát, majd Amival, ha felkel. De a túrókrém isteni lett, azt reggel összedobtam. Ez a xilit, tényleg tud valamit. Recit és képeket, na meg, hogy finom lett-e:
Nonó zabpehelylisztes-túrós palacsintája
...este megtaláljátok a blogon!:)

Csodás napot nektek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény