Naplórészletek folytatása Karácsonyig- Fogyásom befejező rész

11.20.:
"73 kg vagyok!!!! Jajj napról napra nehezebben mennek ezek a fránya kilók! Ehetek én 700 vagy 900 kcal-t. 
Jó persze Ádus szülinapján meg bepótoltam, tudom!
De asszem a sport az amivel még turbózni tudom ezt a dolgot! Ma is tornázok egy nagyot! Hiányzik a cardió dance is a héten nagyon.
Mikor színházba voltunk a kosztümöm leesett rólam vissza kellett hajtanom a gatyát, mert tapostam a szárát. Ezt a kosztümöt az eljegyzésre varrattam és akkor voltam 75 kg más most a felépítésem mint régen:)
Szóval még van 3 kg karácsonyig, kitartással szerintem pont meglesz, mert most már nem szaladnak a kilók! De nem baj, kitartok, a célom végéig meg nem állok!"

!!! Néha túlzásba vittem, napi 700 kcal, nagyon vágytam arra a 70 kg-ra, de ezt nem szabad!!!

11.23.:
"Nos, 74 kg vagyok ma!!!!!! Megjött az erőm újra és a kedvem...lenyomom karrig ezt a 4 kg-t az tuti!!!!

VAN 1 HÓNAPOM, HÓNAPUNK CSAJOK, 
EZ ALATT SOK MINDENT VÉGHEZ LEHET VINNI!

És fogunk is! Ma becsatlakozik hozzánk Anyu és Apukám is.:)) Nekik fejenként 20-20 kg a cél...ebből karrig 4-5 kg. A Nővérem 23 kg-nál tart, ügyes a kis család!:) Ma eddig reggelivel 200 kcal-nál tartok, és ma tökfőzi lesz, abból kb. 20 dkg. 500 kcal-t eszek meg ebédig! Délután joghurt a cél, vacsira pedig körözött. A héten 2 cardió és 1 hastánc volt meg,  ma itthon este egy RR. Keményen tovább!!! Meglesz mert nagyon akarom!:)"

!!! Újult erővel a célig!!!

11.28.:
"71,5 kg voltam reggel!:)))))) Annyira boldog vagyok! Nagyon reménykedem, hogy a decembert 71 kg-val kezdhetem! Akkor tuti meglesz a 70 kg...vagy esetleg a 69! :)
Ma taliztam egy régi ismerőssel, szöveg: NOÉMI OLYAN HIRTELEN, MÁR MÁR BETEGESEN LEFOGYTÁL, BIZTOS VALAMI BAJ VAN, NEKEM ELMONDHATOD....
Gondolhatjátok milyen fejet vágtam, főleg mert keményen megdolgoztam ezért a 25 kg-ért. Mondtam neki: SEMMI BAJ NINCS, EGÉSZSÉGESEBB VAGYOK MINT VALAHA, TERVEZETTEN FOGYTAM ENNYI, KEMÉNY MUNKÁVAL ÉS HA BAJOM LENNE AKKOR IS TUDNÁM KIHEZ KELL FORDULNOM.
Lehet durva voltam, de azért nem vagyok úgy összeesve hogy betegnek nézzenek."

!!! A sok kedves, egyből a legjobbra gondoló, gondoskodó ismerős.:)!!!

12.04.:
" Tudom, nem feltétlenül jó amit csinálok, mert mindenkinek más a jó. Más diéta, más sport, más élet.:) De!!! Csajok vigyázzatok. Nézelődtem és iszonyat diéták vannak. Belegondolok, hogy ezekkel kellett volna leadnom 27-28 kg-t biztos belehaltam volna, végig szenvedtem volna, tény már 50 kg lennék sztem, már ha nem adom fel 1 hét után és eszem ki a hűtőt. De vigyázzatok!
A kcal számolásban szerintem mindenki megtalálja azt, amit keres. Ha akar szigorít rajta, ha akar enged, de akkor sem lép át egy határt, amit kitűzött magában. Én az elején nem ettem krumplit, rizst, tésztát....stb. Most már eszek, de bele kalkulálom és próbálom tartani az 1200-1300-at. Ma eddig 450 kcal ettem, nem sok, de ma nem vagyok éhes.:))) Az ebéd végül körözött volt abonettel. Az lesz a vacsi is, szerintem ma 1000 alatt maradok.:) Remélem pár nap és szépen 71 kg lesz vagy egy pici még alatta is.:))

!!! 1200 kcal alatt továbbra sem ajánlom a napi étkezést, ennyire mindenkinek szüksége van!!!

12.07.:
"Nos, nagyon boldog vagyok, 1024 kcal...és már megvolt 5 kor a vacsim is. Ma még a tv előtt 2 naracs engedélyezett....az olyan 160 kcal, mert darabja 20 dkg és akkor szépen 1200 körül zárok.:)
Reggelim: 1 db győri keksz volt 56 kcal, 8 ch
Tízórai: 1 db keksz volt 56/8
Ebéd: vegyes sali volt husival (kevés husi, Ama megette előlem) natúr joghurttal,300 kcal 20 ch
Ebéd: ettem még müzlit is, az 74 kcal 13 ch
Uzsim és vacsim egybe: virsli volt mustárral, 
abonettel és egy N1 puding.

Így lett a vége 1024 kcal és 73 ch:))) Ma nem megyek cardióra, mert fáj a torkom,a fejem és nincs sok erőm! Talán majd szerdán.
De büszke vagyok, mert betartottam a kaját."

!!! Nonó azt a királyi reggelit, belehúztam...:)!!!

12.11.:
"Csináltam egy képet, hogy milyen ruhára gondoltam a cikkhez. Akinek van ideje rá, és egy mailre, írhatna véleményt. Persze csak ha nagyon ráér valaki!:) Természetesen lesz sminkem és hajam is szépen be lesz szárítva!!!

!!! Végül nem ebben voltam a Diéta és Fitnesz Magazinban...!!!


12.13.:
"Annyira boldog vagyok!!! Pontosan 6 hónapja csinálom és mennyi voltam ma reggel: 70 kg!!!!!! SIKERÜLT, 6 HÓNAP ALATT A 28 KG AMIT MEGÁLMODTAM!!! Persze sírtam a mérlegen!! BOLDOG BOLDOG BOLDOG NONÓ!!!:))) Meg lehet csinálni csajok...meg csináljátok ti is, csak akarjátok nagyon nagyon nagyon!!!

!!! éssss sikerült, elértem és tényleg azért, mert nagyon nagyon akartam és tettem érte minden egyes nap!!!!:))))!!!

A folytatás már nagyjából megtalálható itt a blogon, remélem jó kis karácsonyi előajándék volt mindenkinek és akinek kellett, segített ez a kis visszaemlékezés. Holnap még egy ezt követő összegzéssel jövök, aztán pár nap csak a családé.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény