Újult erővel.:)

Nem beszélek mellé, miért is tenném, bizony ettem sütit és minden más finomságot is az Ünnepek alatt.:) Ki nem?:) Hisz a Karácsony erről is szól, szerintem.:) Picit megpihenünk, megállunk, átgondoljuk a dolgokat, hálát adunk.:)

Én végül 61.6 kg-val zártam az Ünnepeket, elégedett vagyok.:))

24-25-én is tornáztam! Béres A. "Legjobb formád" tornáját feleztem el, 24.-én comb, vádli popsi, 25.-én felsőtest, hát, csípő, hasizom volt soron. Napi 20-25 percet mozogtam így. 26-án én láttam vendégül a családot, így a mozgás már nem fért bele a napomba.

De ma...kezdtem Péntek Enikő 1. DVD szuper intenzív edzésével, utána 10 perc a kardió-erősítő részből, majd le talajra és Béres A. "Egyensúlyban Önmagaddal" talaj részét csináltam meg, ami kb. 30 perc. Bemelegítés és nyújtással több, mint egy órát tornáztam...és MILYEN JÓL ÉRZEM MAGAM!!!!:D

Hozzám most Alexandra tornái nagyon közel állnak, sokat tanulok belőlük, szeretem. Végre valaki új, valami más.:)

Mindenkinek szívből ajánlok az Ünnepek után egy kiadós tornát! Hidd el máris tele leszel újra energiával, helyre áll az anyagcseréd, jobb lesz a keringésed is.:)))

Mindenkinek csodás napokat kívánok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény