Véget ért 5. fogyókúra versenyünk, eltelt 3 hónap... köszönet és hála

Ma vége a versenynek. Kérjük MA a súly és centiadatokat Timinek: santha.timea87@gmail.com, a képeket nekem legkésőbb december 27-ig: nonoeletmod@gmail.com! (a küldött képre, a nagy mennyiség miatt, 27.-én fogok válaszolni!)

Mindenkire büszke vagyok! Leginkább azokra, akik végig csinálták és elérték a céljukat! Továbbá, akik végig csinálták, de még van pár kg a célig...de azokra is, akik valamilyen oknál fogva abbahagyták a versenyt, mert mindennek oka van, remélem Ők (is) a következő versenyen is ott lesznek és akkor már elérik velünk az álmaikat!:)

Eredményhirdetés a két Ünnep között!!!

Köszönöm nagyon a rengeteg segítséget Timinek, aki nélkül ez az egész nem ment volna, mert valljuk be őszintén, az ő munkája volt igazán tetemes. Soha egy rossz szót nem szólt, mindenkivel kedves és megértő volt! Remélem Timi folytatjuk a közös munkát együtt...de egyenlőre mindenki drukkoljon neki a január végig államvizsgára!:)))

Többen jelezték, segítség volt nekik, a 6 napon keresztül bejegyzett naplórészleteim, visszaemlékezésem...ennek szívből örülök, nekem is jó volt újra végig gondolni, mit rontottam én magam is el, mi azt, amire útközben rájöttem, megéltem, megtapasztaltam. Olvashatjátok hasonló gondok, problémák követték az én fogyásomat is, mint bárkiét. Mindent meg, át és túl kell élnünk, mert csak akkor érhetünk el sikereket az életünk bármely területén!

Ezúton kívánok tiszta szívből Áldott, Békés Karácsonyt és Sikeres, Boldog Újévet mindenkinek, aki velem, a NonóÉletmód csoporttal nap mint nap együtt nevet, sír, együtt éljük meg a nagy pillanatokat, a sikereket és örömöket! 

Nekem 2012 egy igazán boldog és tökéletes év volt, nem is kívánok jövőre többet, csak ennyit és további egészséget mindazoknak, akik fontosak nekem!!!

Az ígért "Mi történt azóta..." bejegyzésemmel majd a két Ünnep között jövök, mert mától 3-4 napon keresztül csak a Kiscsaládommal szeretnék lenni és foglalkozni!!! Hisz Ők  a legfontosabbak a világon!

Szeressük, tiszteljük egymást és adjunk hálát, hogy csodálatos családunk van, mert a szeretet nem mérhető. A szeretet és szerelem egy csoda, ami bearanyozza az életünket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény