Azt sem tudom lassan...

...hogy fiú vagyok-e vagy lány.:) De komolyan.:) Pörgök egész nap, mint a bolond, de így sem végzek soha semmivel...

Ma is Lányok, háztartás (mostam, portalanítottam, fürdőt takarítottam), óraterv, tanulás, főzés, manikűrős (végre eljutottam), gyors ebéd, irány Amiért az oviba, mindjárt indulás szülőire, utána dupla óra és este tanulás...és közben a sok apró.:)  Nem könnyű, de nyomom.:)

Képzeljétek voltam kötelező óralátogatáson, Gilda max-ot választottam Savoya parkban.:) Érdekes volt.:) Először is a Recepciós hölgyek éppen azon veszekedtek ki kinek a pizzáját ette meg...majd nagy nehezen észrevettek és mikor mondtam, hogy zsírégető dance órára jöttem (direkt ide, mert kimondottan ilyen órát (dance) kellett látogatnom, erről (is) kellett a házit beadnom) kijelentették, hogy náluk ilyen óratípus nincs. Mondtam, nézzük meg együtt a neten az órarendben. Nézi, nézi, mondja igaz, akkor van, de ilyenkor Zumba szokott lenni, de akkor biztosan más lesz. Azért jó, hogy még ők sem tudják, ha esetlegesen változás van, de mindegy.

Mikor bementem a terembe három 40-50 éves Hölgy volt bent, vasárnap 11 óra, gondolom minden vasárnap lejönnek egyet táncikálni. Mikor beértem pont mondta az Oktató Lány, hogy vegyünk elő step padot magunknak. Kemény kis zsírégető dance lesz gondoltam, a Hölgyeknek kicsit keményebb lesz mint a megszokott Zumba...háááát nem is hittem volna. Ugyanis capoeira edést volt, rengeteg rúgással, ütéssel, step padon, mellett, ráugrálással. Én is meghaltam, a Hölgyek szegények asszem megemlegetik egy darabig. Az öltözőben a keresztvizet leszedték az Oktatóról. Tény még én is alig életem.:) Nem azt kaptam, amire vártam, de nem volt rossz.:)

Sokan a régóta bevált órákra mennek, megszokták, hogy mondjuk egy laza Zumbát kapnak, ami jól esik nekik, néha néha egy kicsit keményebbet, de még az is belefér. De ilyen órán szerintem évek óta nem voltak (talán soha), nem erre számítottak. Hozzáteszem, ha én valakit helyettesítek és nem vagyok Zumba oktató, akkor is valami koreografált órát viszek, hogy ne térjek el nagyon a megszokott óratípusuktól. Az emberek nehezen viselik a változásokat! De ezt mindenki maga tudja.:)

Ma dupla órát tartok, már alig várom.:)) 

Hétvégén pedig gyakorlatom lesz, az is jóóó lesz, főleg, hogy erősítés lesz.:))) Izomláz ezerrel!!!! De az a jóóóóóóóó!:) Persze csak bizonyos fokig.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény