Szépséges napot!:)

Nekem szuper kedvem van, annak ellenére, hogy holnap anatómia teszt, amire még igencsak kellene tanulnom....de remélem menni fog. Mindenki drukkoljon holnap!:)

Boldog vagyok, mert tegnap dupla órát tartottam és szerintem jól sikerült.:) Úgy élveztem, pörögtem, aztán hazaértem lefürödtem, kaptam Apától vacsit és éreztem, hogy halálosan fáradt vagyok. Szerencsére mindkét Lánykám átaludta az éjszakát, így jót pihentem én is.:)))

Egyik nap sütöttem egy egyszerű, de finom mikrós sütit, kérték a Lányok, hogy ide is tegyem fel:

Kókuszos-mandulás süti

Hozzávalók:
1 tejföl (majd ebben a pohárban mérünk) 
1 pohár rizsliszt (vettem, kipróbáltuk, imádjuk.:))
1 pohár xilit 
olívaolaj negyed pohár
1 evk. kókuszreszelék 
1 evk. mandula darabok
vanília aroma
fél cs. sütőpor
 2 tojás

Összekevertem, szilikon formába öntöttem és 10 percre ment a süti a mikróba!:) Apa imádta, pedig ő válogatós, de ez most kedvenc lett.



Ma csináltam ugyan ebből Diós-zabpelyhes változatot is.:) 
Még hűl...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény