Tyűűűűűűűűűűű....

Azért ma 9-17 óráig voltunk gyakorlaton.:) Háááááát, elfáradtam.:)

Kezdtük az anatómia teszttel, ami 25 kérdésből állt, ebből egyet egyáltalán nem tudtam, volt amit immel-ámmal, de a legtöbb (remélem így lesz) úgy érzem ment.:) Meglátjuk, soha nem lehet tudni...Köszönöm a drukkokat!;)

Utána álltunk neki a gyakorlatnak és meg sem álltunk csak egy ebéd és egy kis kávészünetre. Imádom, szeretem, de holnap is ugyan ez...halál!!!;)))

Viszont kedvenc Tanárnőmmel, Gáspár Katával vagyunk!:D

Ilyenkor különben mindig az jut ilyenkor eszembe, hogy a CÉLJAINKAT HELYETTÜNK SOHA SENKI NEM FOGJA ELÉRNI, CSAK MI MAGUNK! Úgyhogy hajrá Nonó, előre a céljaid felé!:)

A hétvégén frissítésre kerül a kezdőtáblázat! Legutolsó információm szerintem 311-en vannak már a versenyben!:D Hihetetlen!!!:)

Ésssssss lesz NonóÉletmód tavasznyitó buli! Aki szeretne jönni, az a csoportban megtalálja a kiírást.:) Ami eddig biztos, hogy március 1-én lesz! Ha meglesz a helyszín, ide is ki fogom írni az információkat! Jupppííííí, imádom ezeket a Party-kat...nevetés, motiválás, eszem-iszom és party ezerrel.:))

Legyen szép estétek!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény