Varró Gyula, step performance és basic...élmények

Régóta terveztem, hogy elmegyek Varró Gyulához egy step-re. Sok jót is hallottam róla, no és Fitness Company-s volt Ő is, így még kíváncsibb voltam.:)

Kezdődött, hogy majdnem elkéstem, mert nem találtam parkolót...majd ez sikerült, loholok be és a Liget Fitness, Wellnes csurig tele. Sok újévi fogadamon, vagy nem tudom, de brutálisan sokan voltak. Pont beestem az órára.

Gondoltam én kipróbálom a Step Performance-t, mi bajom lehet? Mi? Hááát teljes megsemmisülés. Ezek a Lányok profi stepesek a Gyuláról nem is beszéljünk, azt sem tudtam melyik a jobb és bal lábam, sőt az sem hogy hol a lábam már a végére. Olyan szintű volt a koreo, hogy nem tudtam megjegyezni. Legszívesebben kirohantam volna, de inkább jókat nevettem magamon, Gyula is odajött, hogy nem is rossz...(de szar voltam) és hogy inkább előbb a másik (basic) óra. De lelkiismeretesen végig nyomtam, ahogy tudtam, szakadt rólam a víz.:)

Óra végén rohantam a tárcámért és vettem jegyet a következő Basic (alap) step-re is. Nem akartam úgy hazajönni, hogy rossz élmény maradjon bennem és a sikertelenség. Na azért össze sem lehet hasonlítani, nem mondom, hogy könnyű, de követhető volt teljesen. Ott igazából a Lányok nem voltak szimpik, aerobic oktató tanoncok, akik igazából a Gyula miatt voltak ott, két lépést alig tudott 1-2 lány összekombinálni, ami egy dolog, de a stílusuk is....hagyjuk. Viszont, a végén, mint újat a Basic steppen megtapsoltak, hogy jó volt.:) Hát az előző óra után, nem csoda, ha ragadt rám valami.:)

Nagyon elfáradtam szellemileg és testileg is. Valahogy azt érzem, jó ez az óra is, meg minden más eszközzel végezett is bejön, de csak kipróbálás szintén.

Nekem a sima aerobic, alakformálás, kézi súlyzó, gumiszalag, de inkább a saját testsúlyos edzések tetszenek legjobban. Persze szeretem a koreografált órákat is, dance, stb, de valahogy az én világom más. 

Aki jár velem tornázni tudja milyen. Pont ezért nem leszek én szerintem soha vezető oktató, vezető Fitness termekbe (persze soha ne mondd, hogy soha.:)) mert az én irányom inkább az életmód, ezzel kapcsolatosan az otthon ülő, kisebb-nagyobb súlyfelesleggel küszködő, sok sportmentes én után újra belevágó Anyukákat, Kismamákat, Lányokat, Nőket szeretném ki és főleg megmozdítani, egy jó társaságba meginvitálni. Jó zenékre, szuper hangulatban rávezetni a sport összes jótékony hatására!:)

Egyszó, mint száz, a lényeg a mozgás, mindenki találja meg a számára megfelelő mozgásformát és ezt min. heti 3-szor iktassa be az életébe.:)

Ma éjfélig tudtok jelentkezni a versenyre! Aki nem (jövőhéten tud adatot küldeni), az is bekerül később a kezdő táblába, csak az első körben nem. Jövőhéten Timi még egyszer lefrissíti a kezdőt.
HOLNAP INDUL A 6. NonóÉletmód FOGYÓKÚRAVERSENY!!!:)

Megjegyzések

  1. Nőket szeretném ki és főleg megmozdítani, egy jó társaságba meginvitálni. Jó zenékre, szuper hangulatban rávezetni a sport összes jótékony hatására!:)

    Ez a legnehezebb feladat.Súlyfelesleggel küzdő embereket rávenni arra, hogy diétázzanak és szépen, lassan kezdjenek el mozogni úgy, hogy sikerélményük legyen...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény