deepWORK, ki ismeri?

Nem más ez, mint a legújabb és legütősebb holisztikus, funkcionális tréning. Minden sportág legjavából építkezik, egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Az öt elemre (föld, fa, tűz,fém és víz) épül, rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel!

Video: deepWORK

Első ránézésre nekem nagyon tetszik. Ugye én szeretem a kemény edzéseket, a pörgést, de egyre tudatosabb próbálok lenni a testemmel kapcsolatban. Ma ilyen órára megyek és utána természetesen leírom, mit tapasztaltam.:)

Ha úgy alakul, akkor már vannak képzések is Magyarországon...ki tudja...a környékünkön nincs ilyen mozgásforma annyi biztos.:) Meglátjuk.:)

Szakad a hó, de már nem érdekel, várom a tavaszt továbbra is nagyon!:D

Tegnapi dupla Cardio edzés szuper jól sikerült, megérezték a Lányok, de jól esett nekik és élvezték....a legszebb dicséret ez nekem.:)

Legyen szép napotok és mozogjatok, mert mozogni jó!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény