Mindenről egy picit...

HOLNAP BULIIIII!!!
NonóÉletmód tali, vacsi, buli...jajj de szuper lesz.:) Jó sokan leszünk, lesz miről beszélgetni. Sok szuper Nővel És Férfival találkozok majd, aki éppen változtatnak vagy már változtattak az életükön.:) Olyan szép eredményeket értek el eddig a Versenyzők is, nagyon büszke vagyok minden résztvevőre és csoporttagra.:) Eszméletlen jó, összetartó és közösség vagyunk.:)) Holnap végre sok "új", olyan NonóÉletmód taggal találkozom személyesen, akikkel eddig nem volt szerencsém.:)

Ma már tartok órát, jól vagyok.:) Dupla Alakformáló órám lesz.:) 
Aki teheti, tartson velünk.:)))

Ne feledjétek, hogy március 3. vasárnapig tudok rendelni pólót, nadrágot és bögrét.:) A részletekről a nonoeletmod@gmail.com-on adok tájékoztatást. Ezen a napon várja Timi az aktuális súlyadatokat is este 20:00 óráig!:)

Nagy port kavartak mostanában a "legyünk ducin boldogok és fogadjuk el magunkat, illetve a duciság csúnya, mert igenis a vékony, sportos csak a szép" nézetű csoportok ellentéti. 

Olvasgattam, gondolkodtam, a csoportban váltottunk is róla pár szót. Nekem rövid erről a véleményem, csupán annyi, hogy törekedni kell a jobbra, arra, hogy ne rendelkezzünk nagy túlsúllyal, de ne is fogyjunk soványra. A kórós, túlzott súlyfelesleg és a kóros soványság is bizony egészségügyileg nagyon veszélyesek. 

Sok duci mondja, hogy ő így boldog és elégedett, én ezt elhiszem, hogy így is boldogok, de el kell hinniük, hogy hosszútávon veszélyeztetik az egészségüket, is.:( De, nem is kell mindenkinek vékonynak és fitnesz modellnek lenni. Mindenki kockás hasat szeretne és tökéletes alakot. Persze törekedni lehet rá, hisz a céljaink visznek minket előre, de ne feledjük, nők vagyunk, egy pici felesleg igenis elfér, az tesz minket nőket nőkké, csinossá és különböztet meg (főleg egy érett, gyermeket szült nőt) egy 14 éves kamaszlány alakjától. Csak sajnos a média, a társadalmi elvárások nagyon kemények, elvárja, hogy mindig tökéletesek legyünk. És ez bizony szörnyű. Ahogy az is, hogy a plusz size modellek 40-es mérettől kezdődnek. Mikor a minap a tévében egy nagyon csinos, gyönyörű arcú és teljesen megfelelő alakú modell nyilatkozott, hogy ő plusz size modell, 42-44-es a mérettel, én azt mondtam, ezerszer bájosabb, szebb és sexibb, mint a 34-es gebe modell társai.

Senkit nem szeretnék megsérteni, én elfogadom mindkét végletet...kinek hogy jó. Én szeretem, hogy 38-40-es méretet hordok, igenis van csípőm, fenekem, nem vagyok tökéletes. Persze hazugság, hogy nem szeretnék mindig jobb lenni, dehogynem. De értelmes kereteken belül. Tudnunk kell megtalálni a középutat, különben elveszünk a sok útvesztőben, amit az élet sodor elénk. Tudnunk kell mi a helyes, merre van a helyes út. Fontos, hogy NEM KELL MINDENKINEK megfelelni, az soha nem fog menni. 

Összegzésképpen, mi a fontos??? Hogy egészséges emberek legyünk. Figyeljünk arra, hogy mit eszünk, mozogjunk rendszeresen és élvezzük az életet!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény