Végre jól vagyunk...

Iszonyat volt az elmúlt 3-4 nap. Egyrészt, mert felkelni alig tudtam, úgy fájt a fejem, fülem, torkom, karom, lábam, mindenem.:( Másrészről pedig torna nélkül...jajj.:(

Ma már nyomok valami light verziót.:) 
Vagyis nem ugrálósat.:) Jól fog esni.

Tegnap még órát sem tudtam tartani, pedig jó kis Kickbox lett volna, de majd pótolom a Lányokkal jövőhéten kedden.:) Csütörtökön már leszek és alakot formálunk.:))

A Bloggerinát nem én nyertem, a különdíjat sem, de sebaj, aki megnyerte annak szívből gratulálok.:)

Kezd tavaszodni, egyre világosabb van, egyre melegebb a levegő, már annyira hiányzott ez nekem.:)) Olyan jó, hogy jön a jó idő, ki tudunk menni, nem lesz ennyi nyavalyás betegség sem.

Pénteken BULIIIIIIIIIIIZNAK a NonóÉletmód-os Lányok és Fiúk.:)) Csatlakozzatok hozzánk!:D Wuuuuu lesz.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény