Ma már tornáztam...

15 percet terveztem...tudom nevetséges, de szépen fokozatosan fogom visszavezetni magam, mert nem szeretnék megint beteg lenni. Inkább időt szánok rá és újra felépítek mindent.:)

Ma a 15 perc helyett persze 25 perc lett...na nem azért mert végig nyomtam keményen. Ésszel! 10 perc bemelegítés, majd fekve csípőemelések-popsierősítés variációi (mindenből 30), utána csípőgyakorlatok, a végén pedig egy jó kis nyújtás. Nagyon jól esett.:)

Minden nap egy kicsit több, így célom, hogy jövőhéten már elkezdhessem a futást, nagyon várom már.:) Akik elkezdték tegnap: Mindent bele Lányok, Fiúk, ne adjátok fel, szerintem ha végig csináljátok ezt az első 5 km-met, akkor még bele is szerettek a futásba. Én ezt várom tőle.:)

Ki szeretném alakítani az edéseimet a jövőre nézve. Hétfő-csütörtök dupla óra, ebből hétfő cardio, csütörtök alakformálás. Ezen kívül kedd-péntek lenne a futónap. Szerda pihenő és készülés a csütörtöki órára. Hétvégén pedig, ahogy vagy ami alakul... mindig jövünk megyünk, jön a jó idő: kirándulás, úszás, bicajozás.:)

Ma megint hidegebb van sajnos és nem süt a napocska sem. Azért nekem jó a kedvem. Ma fülészet vár még rám, de most már tudom, hogy meggyógyulok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény