Megint szaladok az idő után...

Mindig annyi dolog van, de így szép az élet, nem igaz, 
ha zajlik.:)))

MA KEZDEM A FUTÁST....tőlem eshet, fújhat, fagyhat...ma futni fogok.:) Úgy tervezem, hogy bemelegítek, majd 1 perc futás, 1 perc séta, ebből 12 kör kb., vagy amennyi megy, utána kitörések, guggolások, fekvőtámasz, ebből is 2-3 kör, majd nyújtás. Bele kell, hogy férjek 45 percbe kb., mert annyi ideig van torna Aminak.:) Ameddig Ő tornázik, Anya fut. Ha hazaértem, Ádus megy tekerni, már heti 3-4-szer 20 km körül teker, büszke vagyok rá.:) 

Tegnap Kickbox volt, nekem nagyon jól esett.:)) Főleg így duplázva, kemény, de szuper volt.:) Csütörtökön Alakformálás lesz, jövőhéten hétfőn pedig Köredzés.:) jeeeeeeeeeee.:)))

Tanulnom kéne a sulira, de most már sürgősen, annyi a dolog, arra nem marad időm, pedig muszáj lesz valahogy megoldanom, nincs mese...

Hétfőn Enikő féle szuper intenzív torna után, popsira és csípőre edzettem 1,2 kg-s lábsúlyokkal. Kevesebb ismétlésszám, nagyobb súllyal, most erre álltam rá. Fejlődni szeretnék és szálkásodni, alakulni nyárra. Remélem így menni fog. És persze a futással...amit MA KEZDEK....:D

Ki tart velem??? Illetve, van aki már egy hete tolja, 
azokra nagyon büszke vagyok.:)

Hajrá nekünk!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény