Mint sokan az országban...

Bizony én is UTÁLOM már a telet és havat....fene vigye már el...azért ilyenkor már illik tavasznak lenni, hiszen lassan április.:( Az ember kedve sem olyan, nem tudunk töltődni...ezért a sok ideges, betegeskedő ember, akire még a falásrohamok is rátörnek hullámokban.:(

Nehéz ez így...mindenkinek, de kitartás, azért most már lassan csak megjavul az idő!:)

Tegnap dupla Cardio Intervall edzést tartottam...nekem nagyon jól esett.:) Csütörtökön 17:00-kor Alakformálás, középpontban a comb, mellizom és has lesz, 19:00 órától pedig Beöltözős, Nyuszi NonóFitness lesz...itt főleg a jókedvé lesz a főszerep, de természetesen tornázunk is, jó kis Dance koreográfiát tettem össze.:) Várom mindenkit szeretettel.:)

Ami bánt még, az a futás.:( Sajnos 2-szer sikerült eddig futnom és most megint egy hete semmi...hideg van, vagy esik vagy fúj...ez egy profi futónak nem kifogás, de én tuti torokgyulladást kapnék ha kimennék. Így sajnos ez a terv húzódik tovább, de mindenképpen szeretném megcsinálni az első 5 kilométeremet.:)

Ma popsi, hasizom erősítést csinálok, előtte egy kis koreográfia, amit viszek csütörtökön...még nem tudom mikor fér bele a mai napomban, de kiszorítóm, illetve ma elkezdem a pszichológia tanulását...edzéselmélet, anatómiát átvettem már végig...héten pszichológia és pedagógia, aztán nekiállok a gimnasztika és szakmai elméletnek. :)

Legyen szép napotok és kitartás, lassan csak kisétálunk a télből!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény