Nonó féle csokitorta, eperlekvárral...

Annyira vágytam valami finomságra és sikerült is megcsinálnom...annyira nagyon jóóó lett, szívből ajánlom mindenkinek. Csak egészséges hozzávalók vannak benne, de a mérték, érték, mert a kcal tartalma nem kevés. De néha bele kell, hogy férjen. Egy pillanat alatt kész!

Hozzávalók: 

• 1 kis pohár (150g) 12%-os tejföl 
(a tejfölös poharat használjuk mércének) 

• 1 pohár tönköly fehérliszt

• 1 pohár eritrit

• 1/2 pohár kókuszolaj

• 1 pohár holland, zsírszegény kakaópor

• 2 evk. szeletelt mandula

• 1/2 csomag sütőpor 

• rumaroma ízlés szerint 

• 2 db tojás 

Valamint: 
• diabetikus eperlekvár 
(vagy bármilyen ízű, de ckmentes!)

Elkészítés: A hozzávalókat kanállal elkevertem, majd a masszát egy mikrós (szilikonos) tortaformába öntöttem. A legnagyobb fokozaton 10 perc alatt megsütöttem. Feljön nagyra, könnyű tésztát kaptam. Még forrón bevontam a lekvárral és hagyjuk szépen kihűlni.:)

Összesen: 1738 kcal, de simán felvágható 16 szeletre, akkor egy szelet: 108 kcal.:), de ha nagyobb szeletekre vágyunk, akkor is 200 kcal körül megússzuk és tényleg isteni, igazi csokitorta..:)

Lehet sütőben is sütni, szerintem 190-200 fokon 
15 perc elég is neki.

Jó étvágyat,



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény