Turmix a'la Nonó!:)

Sok gyümölcsünk volt itthon. Megmaradt kicsit megpuhult kivik, barnuló banánok...nézegettem tegnap reggel, mit lehetne ebből kihozni....hát jól sikerült a végeredmény!:)

TURMIXOK! 
Tegnap három félét ittam és tele voltam energiával, 
nem voltam éhes és ne utolsó sorban annyira finomak.

Reggelire: Kivis-banános turmixot
2 közepes kivi,
1/2 banánk
3 evk. natúr joghurt (sparos 1,8% zsírtatalmú)
1 tk. eritrit

1 sz. slim kenyér pirítva (szilárdat is egyek, nekem fontos)

Így nézett ki:



Tízóraira: Fahéjas kivis-banános turmixot
1 közepes kivi,
1/2 banán
1,5 evk. natúr joghurt
1/2 tk. eritrit
fahéj ízlés szerint



Ebédre: 
tk. kifli, 2 sz. mozzarellával és sok salátalevéllel

Uzsonnára: Zabpelyhes kivis turmixot
2 közepes kivi,
1 evk. zabpehely
3 evk. natúr joghurt
1,5 tk. eritrit
(ez inkább joghurt állagú volt már)


Vacsora: 
saláta (1 db paradicsom, 5-6 salátalevél, 1 retek) 
2 sz. sonka és 3 sz. mozzarella

Volt energiám az edzéshez, jó kedvem volt, éreztem, hogy teszek az egészségemért, a bőrömért, végre töltöm fel magam tavaszra!:) 

(Kivi: Némi A-, nagy mennyiségben B-, C- és K vitaminokat, valamint természetes antioxidánsokat, makró- és nyomelemeket tartalmaz. Napi három kivi fogyasztása 15 Hgmm-el csökkenti a magas vérnyomást, ami igen jó eredménynek számít még gyógyszerek esetén is.

Banán:. A-, U-, E-vitamint, vasat, rezet, jódot, mangánt és foszfort tartalmaz.

Fahéj: Az emésztőszervekre gyakorolt hatásai mellett a szív- és érrendszerre, valamint a vércukorszintre is jótékonyan hat.) 

Ma reggel pedig valahogy természetes volt, hogy megint turmixot iszok.:) Ugyan azt ittam, mint tegnap reggel.:))

Tízóraira pedig: Epres-mandulás turmix
4 db kisebb eper
3 evk. natúr joghurt
1 tk. eritrit
1 tk szeletelt mandula darabok

Mindezt összeturmixoltam...isteni finom volt.:)



Vettem pár szem epret, abból lesz az uzsim is és futás után is iszok egyet, de abba már teszek epres-vaníliás fehérjeport is.:)

Végtelen variációs lehetőség van.:) Próbáljátok ki.:) 
Tényleg nagyon finomak!:)

Megjegyzések

  1. Sziasztok!

    Ráadásul ezeknek a turmixoknak magas a laktató értéke, Nonó ügyes volt és Eritritollal édesítette meg. Ez még alacsonyabb szénhidráttartalommal bír, mint a Xilit vagy a nyírfacukor! :)
    Hmmm, otthon körülnézek ma délután punnyadt gyümölcs ügyben én is:)
    Tordai Szilvi, dietetikus

    VálaszTörlés
  2. Köszi Szilvi a hozzászólást, máskor is megköszönnöm, ha butaságot írok is kérlek írd le a véleményed, mert az nekem is segít és másoknak is.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény