Újabb hét és végre talán tavaszodik.:)

Legalábbis a napocska ma már végre süt és így az ember kedve is sokkal jobb.:)) Nagyon várta már mindenki, a gyerekek főleg.:) Be sem lehet rángatni őket, de ez így van jól.:)

Kicsit jobb idő lesz és én is elkezdek majd kint edzeni...szuper lesz.:) A legjobb a friss levegőn tornázni.:)

Ma dupla állóképesség fejlesztő Köredzést tartok.:) Remélem jól fog sikerülni.:)))

Tegnap letornáztam a mai köredzést és utána elővettem kedvenc személyi edzőmet és edzőtársamat, Jymyt...bizony, neve is van, Amica nevezte el a Gymstick-emet így.:) Szóval edzettem Jymy-vel 20 percet a köredzésem után és megéreztem rendesen...imádom.:)) Szuper kiegészítése az edzéseimnek.:) Holnap futás lesz és utána comb köredzés a terv kint a friss levegőn.:)

Közben tanulok, amikor csak időm engedi.:) És rohanok, rohanok, rohanok.:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény