Utólag is Kellemes Húsvétot mindenkinek!!!

Nem kerültem gép közelébe, élveztem, 
hogy végre Apa velünk volt jó pár napot!:))) 

Húsvét olyan szempontból jó, hogy tojás, sonka, zöldség...nem feltétlenül hizlaló ételek. Viszont mindezt friss kenyérrel és sütikékkel lekísérve már nem az igazi! Én is belefutottam a friss kenyérbe és a sütibe...de mától vissza  a nyeregbe!:)

Ma futni szeretnék, remélem nem fog esni...ameddig Amica tornázik, Anya fut 20 percet, mert 2 perc futás, 2 perc séta van mára (5x) utána pedig comberősítést tervezek.:)

Hétfői Torna elmaradt, de csütörtökön pótoljuk a hétfőit is, jó kis felsőtest, popsi és hasizom erősítéssel!:)

Már április van...elszaladt a március és nem éppen a tavasz jegyében telt, remélem, most már többet leszünk kint, lehet kirándulni és sétálni, élvezni a jó időt.

Nekem sokat kell tanulnom, teszt, zh, vizsgák...úgy érzem most van rajtam bőven, de csinálom, mert nagyon szeretnék jól teljesíteni. Ma is pedagógiát tanulok még, megcsúsztam a tanulással a hétvégén...inkább családoztam. Holnaptól pedig gimnasztika és szakmai elmélet ezerrel.:) Jövőhéten szombaton írom az utolsó tesztet. Rá egy hétre a zh 5 nagy témakörből.

Hétvégén Coca Cola testábresztő!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Alig várom.:))) Ki jön??:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény