Fehérjék...

Edzés után fontos a fehérje pótlása...annyi féle fehérje van.:)Utána néztem, mi van nekem itthon, illetve vettem is valami újat!:)

Van nekem itthon fehérje porom, ami 28 g, plusz a folyadék hozzá, ebben 20,7 g fehérje van, 1,7 g ch és 1,9 g zsír. Nem rossz szerintem, de én napi szinten, minden edzés után nem szeretem...

Edzés után, főleg, ha két edzést tartok, akkor két edzés között szoktam fogyasztani a Dm fehérje szeletét, amiben 14 g fehérje van. Isteni finom, mintha Mars csokit ennék, de minden jóban van valami rossz, merthogy 21 g ch van benne (ebből 13 g cukor) és 4,7 g zsír.:( Ez sok...

És...ma vettem a FitBalance jegyemmel együtt!!! Bizony megyek, Keresztlányommal.:))) Szóval vettem Biotech USA Fuel proteint...ami 50 ml kiszerelésben van...ebben az 50 ml-ben: 30 g fehérje van, 0g ch és 0 g zsír...nem rossz.:) A srác azt mondta, szerinte egy edzés után a fele is elég, de mehet az egész is.:) 15 g se rossz...


Ésss ha az árukat nézem, a por és a szelet 300 Ft körül van, a Fuel pedig 400 Ft, annyival nem drágább. Nem mondom, hogy minden edzés után, de ezeket váltogatva nem rossz, mert 15 g átlag fehérje van mindegyikben...de az azért fontos, hogy ch-t és zsírt is nézzünk. Vagyis jó a szelet, néha fogom is, de inkább energiaként (edzések között) mint utánra. Okosan, mindent módjával.:)

Szép napot nektek.:) Lassan indulok futni...

Megjegyzések

  1. Nagyon örülök ennek a bejegyzésnek! Vegetáriánus vagyok 14 éve, 7 hónapja kezdtem a diétát, edzést, azóta heti 7 napot mozgok, teljesen rákattantam :) De a megfelelő fehérjebevitel nálam különösen fontos a hús kimaradása miatt. Én is DM szeleteket szoktam enni a keményebb edzések után, de hát tényleg sok benne a ch, zsír. Elvesztem a porok rengetegében, emiatt eddig nem is vettem semmilyent. De ezt ki fogom próbálni! Köszönöm a tippet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény