FitBalance....szenzációs volt.:)

Nagyon jól éreztem magam.:) Nagyon sok NonóÉletmód-os Lány jött el, aminek örült a kicsi szívem.:)) Köszönöm nektek.:))) A képek mindent elárulnak, szuper hangulat volt.:))

Maga Rendezés nem volt nagy szám szerintem, a megküldött karszalagokat le kellett adni, annak fejében kaptuk meg a belépőt...nem is értettük a lényegét a dolognak. Utána már igen, hogy nem volt rajta a vonalkód, de akkor is vacakul jött ki. Az öltöző no comment, egy ruhatár volt, azt is azért nyitották szerintem ki, mert mindenki fennakadt, hogy még az sincs. De az órák szuperek voltak és a kiállítók is...végülis az a lényeg...:)

Beszéljenek a képek:

NonóÉletmód, mert a változás bennünk van!:)


Csipet csapat...még nem teljes.:)


Nyomják a Lányok.:)


Tündimmel és Diával...szépséges Bombázók.:)


Drága Keresztlányommal.:)


Zsófival, akivel először találkoztam, de mintha ezer éve ismerném, egy tündér.:)


Renivel, akivel szintén először találkoztam, nagyon kedves volt...de szegényt nem nagyon engedtem szóhoz jutni, remélem hamarosan újra találkozunk.:)


Zumi és Zitám...két kemény csaj...én csak azt mutatom hányan vagyunk!:)


Kingával, aki csodaszép, rengeteget fogyott!:)


Indul a Dance!!!:)


A rázás a megy.:)


Éssss Kangooo.....annyira csúcs volt.:) A teljes banda.:)


Vajon elesek??? nézés...de nem estem el.:)


Tücsiékkel...olyan ügyesek voltak, simán letolták a Kangoo-t.:)



Végül Zumba, AfroDance, DeepWork és Kangoo órákon vettem részt 9-13-ig meg sem álltam. Egyébként még nyomtam volna, de ma ennyi fét bele...szaladtam haza a Kisebbikemhez, Nagyobbikam este jön csak.:))  Délután még sétáltunk 1 órát Pancival...mára megvolt a mozgás, azt hiszem.:)

Alig várom a következő közös Rendezvényt!:) 
Óriási élmény volt veletek lenni és együtt tornázni!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény