Tolom, tolom...:)

Minden elismerésem azoké a Nőké (eddig is így volt, ezután még inkább), akik gyerek, vagy gyerekek mellett diplomáznak, tanulnak, dolgoznak, közben háztartást vezetnek, magukkal is foglalkoznak. Szóval, baromi nehéz.:)

Én imádtam a sulit, most is, örülök, hogy belevágtam, mert azóta a mozgás még inkább a szívem csücske lett...de most így a vége felé, a sok tétel, közben az itthon melegét ápolni, Gyerekekkel érdemben foglalkozni, órákra készülni, tartani, nem elfáradni, mindig mosolyogni...

Egy szavam sem lehet, tudom. Szerencsés vagyok, hisz azt csinálom, amit szeretnék, csodálatos, segítőkész családom van (még a Lányok is, hagynak tanulni, értik, okosak.:)) de maximalista révén meg sem állok.:)

Na, ennyit a sóhajtozásról...érdemben az a helyzet, hogy ma éhgyomorra lenyomtam egy jó kis 40 perces popsi-hasizom részt. Megéreztem, de olyan jó volt.:) Tegnap dupla Állóképességi Köredzést tartottam, az is fincsi volt. Élvezték a Lányok is. Vicces volt, mikor az első óráról mentünk ki, egy, a következő órára tartó hölgy megjegyezte az edzőjének, remélem mi nem leszünk így meghajtva! :) Igen, a tegnapi hajtós volt, de meg is lesz a hatása. Csütörtökön alakformálás lesz, középpontban a comb, popsi és has lesznek.:) Készülődök már rá...:D

Ma még futás a terv...nem szoktam egy nap kettőt edzeni, jobban hiszek a minőségi edzésben, mint a mennyiségiben, de nem tudtam milyen idő lesz, ameddig Ami tornán van. Ha marad, mint amilyen most, akkor futok, ha nem (esik vagy fúj a szél) akkor pedig megvolt a torna.:) Maximum ma egy picit többet kap a kis testem. Néha kell a keménység, nem szabad mindig sajnálni magunkat!:) De adni is kell neki...egy jó kis középutat kell találni.:)

Szombaton Fitbalance, azért nem írtam róla, mert úgy volt nem megyek, de most úgy néz ki, hogy tudok menni, de csak 1-ig maradok, így meg tudjuk oldani a Gyerekek felügyeletét itthon.:) Úgyhogy, aki jönne, az írjon privit és fussunk össze a délelőtt folyamán.:)

Legyen szép napotok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény