Eszméletlen jól indult ma a napom...

Magamtól keltem f6-kor és 3/4 6 kor már melegítettem a futáshoz. Új útvonalon futottam ma összesen 5,4 km-t.:) Én úgy gondolom nem a mennyiség a lényeg, hanem a minőség. Nekem ez a 5-6 km reggeli futás, már lassan hiányzik, ha nincs meg heti 2-3 szor, de ha ennél többet futok, van, hogy kimerülök. De, ez a 5-6 km pont energiát és óriási boldogságot okoz. Feltöltődök utána és egész nap pörgök ezerrel.:))

Ma a 5,4 km után erősítettem egy nagyon jót, a helyszínről késztettem képet is, amit nem tudok feltenni, mert futás után kicsúszott a kezemből a mobilom és egy bögre tejbe esett a mosogatóba...az annyira nagyon szeretett Iphone-om.:(((( Szívem szakadt meg érte, olyan béna vagyok.:( Szóval, szuper képeket csináltam ma reggel, melyből egy maradt meg, amit reggel feltettem a Lányoknak a csoportba. 

Így nem tudom megmutatni milyen emelkedőn végeztem a gyakorlatokat, de egy sima bicikli és mozgássérült le/felhajtó, ami bármilyen lépcső mellett megtalálható.

Gyakorlatsor:
Kitörés előre váltott lábbal (12-vel értem fel) 4 kör
Kitörés előre három pici és lép (12-vel értem fel) 4 kör
3 pici guggolás és előre ugrás (15-el értem fel) 2 kör
Guggolás, tenyértámaszba előre mászás, páros lábbal beugrottam a két kezem közé, majd felugrás (8-al értem fel) 2 kör
Lefelé mindig magas sarokemeléssel vagy térdhúzással futottam le.

Fekvőtámasz (sima, nem női) 4X10

Bemelegítés és nyújtás is 5-5 perc volt...összesen 55 percet mozogtam.:)) Annyira szuper jóóó volt.

Holnap is megyek, intervall futást tervezek. Úgy szeretném, hogy a bemelegítés után kb. 3 km futás, majd 10 kör intervall: 30 mp futás, 60 mp gyorsgyaloglás. Összesen majd egy 45 perces, intenzív edzés várható, amivel megint kb. 5 km-t teszek majd meg!:)

Mozogjatok, mert mozogni jóóóóóóóóó!:D

Edzés végén:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény