Futásról...

Ajánlották nekem, hogy ne mindig fussak "hosszút", mert azért nekem a futás mellett ott vannak az Óráim,az E-Fit, az erősítés...nem szabad túlzásba esnek, főleg, hogy regenerálódnom is kell.

Így a heti három futásból kettő 6-7 km lesz, a másik hosszabb 9-10-11 km, meglátjuk. A 6-7 km-nél viszont fontos szempont lesz az idő, hogy gyorsuljak illetve megyek majd egyenes szakaszra, terepre, váltogatom.:)

Ma E-Fit edzésem van és hullámágy-nyirokmasszír utána, este Alakformáló órát tartok, holnap reggel pedig megyek és terveim szerint 6,4 km futok, itthon a háztömbök körül. A cél, jó időt menni, mondjuk 40 perc alatt megcsinálni.:)

SZOMBATON, NONÓFITNESZ TORNA BUDAPESTEN! 
A terem nagyságát lehet benéztem, nem gondoltam volna, hogy ennyien leszünk. nagy boldogság ez nekem, de ha adj isten telt házas lesz a dolog, akkor Alakformáló órát tartok és úgy tuttira beférünk.:) Viszont, ha tényleg sokan leszünk, az azt is mutatja egyértelműen, hogy szeptembertől tényleg érdemes heti szinten órát tartani majd!:) Nonó kicsi szíve boldog.:) És ha kell, keresünk nagyobb termet...egyébként már rajta vagyok az ügyön.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény