NonóÉletmód és Fitnesz Maratoni hét...

Őszinte leszek, elfáradtam én is, mert azért fejben is ott kellett lenni 5 napig. Minden napra más edést vittem, úgy állítottam össze, hogy, aki minden nap jön is bírja, aki 1-1 alkalommal, az is megérezze. Tudjunk fejlődni, aki szeretne fogyni, aki szeretne erősödni, jó legyen a zene, izgalmas a koreo, megfelelő a terhelés...stb. 

A Lányok nagyon kemények és kitartóak voltak, le a kalappal előttünk, többen végig nyomták az 5 napot. És nem kell várni a következő Maratonig 1 évet, ősszel, de az biztos, hogy még karácsony lett lesz NonóÉletmód és Fitnesz Maraton.:)

Nekem az 5 nap végeredménye, azon kívül, hogy Nonó kicsi szíve boldog, hogy ennyien eljöttek és ilyen jól érezték magukat: mínusz 1,9 kg!:D

Tegnap beugrottam a LillaFitt-be és Lilla megmérte a testszsír és izom%-omat, kíváncsi voltam, mennyit változott 1,5 hét alatt, a napi 90 perces torna, megfelelő étrend hatására:
Testzsír: 29,2 - 27,8
Izom: 30,6 - 31,4
Nagyon örültem, a cél most már inkább, a kilókat nem is feltétlenül figyelembe véve, egy 24-25%-os testzsír és hozzá 33-34%-os izom.:) 

Jövőheti edzésem:
Hétfő-csütörtök: NonóFitnesz 60 perc (H: köredzés, Cs: alakformáló)
Kedd-csütörtök: E-Fit és testkezelés
Szerda-péntek és vasárnap: futás. 
A szombat általában pihenő, mint ma is.:)

Legközelebbi közös NonóÉletmódos moccanások: 
Emlékfutás Juditért, július 26. (péntek) 19:00 Margitsziget
NonóÉletmód és Fitnesz torna, BUDAPEST, augusztus 3. (szombat) 15:00-16:00

Szép és aktív napot kívánok mindenkinek.:)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény