Heti első futásom....

Szerda lévén, ma futni voltam.:) 
Általában szerda-péntek-vasárnap tudok futni menni.:)

Ma lementem reggel 5:45-kor, (autóval) az én régi kedvenc helyszínemre, ahol minden elkezdődött, a gátra:


Nagyon szeretek ott futni, csodaszép napsütés, jó kis hosszú szakasz.:)) Egy oda-vissza éppen 5 km. Ma az volt a célom, hogy minél gyorsabban fussak és az iramot tartani is tudjam végig. Ez nagyjából sikerült is, hiszen 5 km-t 30:28 alatt tettem meg. Ennek nagyon örültem. 

Ma a vége: 7,1 km lett, 43 perc alatt. Megnéztem, egy hónapja a 7,01 km-t futottam 47 perc alatt...alakul.:) Átlag 6:06 perc alatt tettem meg 1 km-t és 9,8 km/h volt a gyorsaságom.:) 505 kcal égettem el! :D Hajtós volt, pulzusom is 150-160 körül volt, de ez most kellett.:))


Pénteken a városban futok...cél 5-8 km közötti távot megtenni.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény