Mákos-mandulás szelet, tejszínes krémmel töltve...by NonóÉletmód

Vágytam valami mákos, de könnyű, nyári édességre, így gyorsan csináltam egyet! 

Hozzávalók:

Piskóta:
5 tojás
5 evk. eritrit
5 evk. tönköly fehérliszt
15 g darált mák
10 g mandula szelet

Krém:
4 dl 1,5%-is tej
4 evk. eritrit
1 cs. tejszínízű pudingpor

Az 5 tojásos piskótát a megszokott módon elkészítettem, majd belekevertem a végén a mákot és a mandulát. Mindezt 190 fokon 20 perc alatt megsütöttem. Ameddig a tészta sült, elkészítettem a pudingot. Ezután még melegen szétvágtam a piskótát és megtöltöttem. Isteni lett, nem túl édes, pont tökéletes.:)

Összesen: 1003 kcal és 80 ch lett. 
12 szeletre vágtam, ezek jókora darabok.:) 
Egy kocka így 83 kcal és 6,6 ch. 

Jó étvágyat hozzá.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény