NonóÉletmód és Fitnesz BUDAPEST

Úgy a legjobb kezdeni ezt e bejegyzést, hogy nem is én lennék, ha nem így történt volna és úgy, hogy köszönöm, hogy ennyi szuper emberrel vagyok körülvéve, akik nem ijednek meg egy kis programváltozástól!!!

Odamentünk időben a teremhez (volt egy rossz előérzetem, mert a Hölgy, akivel megbeszéltem mindent, reggel nem válaszolt az sms-emre!) Természetesen nem jött senki átadni a kulcsokat, hétvége révén még a Takarítónő sem. Mivel ez nem egy Fitnesz terem (okkal nem olyan helyet választottam, hanem egy kicsit más típusút, különleges szerettem volna, hogy legyen!) Hááát különleges volt, túlságosan is...

Nagyon rosszul esett és főleg borzasztó kellemetlen volt azelőtt a majdnem 20 lány előtt, akik megtiszteltek és eljöttek. DE!!!!! A Lányok csodálatosak voltak, jött egy ötlet: MARGITSZIGET, menjünk a szabadba, 40 fokban, x kg táskával, villamossal...elindultunk...:)
Volt, aki nem tudott velünk tartani, természetesen ezt is megértettem!!! és még egyszer ezúton is elnézést kérek!!!!

Mire a Szigetre értünk...bemelegítettünk.:)))) Letelepedtünk egy szuper árnyékos helyen és nekikezdtünk, jó kis iphone-ról (csoda szerkezet, megfelelően hangos volt a zenénk, nem zavartunk vele senkit és nekem sem kellett üvöltenem!) a mi kis ingyenes (bárki beállhatott volna.:)) NONÓÉLETMÓD ÉS FITNESZ FLASHMOBE-NAK!

Beszéljenek a képek a továbbiakban, az egyik kedves NonóÉletmód-os Lány nem tornázott, így Ő készítette a képeket.:)

Készülődés, lassan kezdünk.:)



Akkor rajta...bemelegítés után cardió intervall következett.:)


majd felsőtest edzés: váll, hát...






ami súlyzó nélkül is keményre sikeredett.:)


majd jöttek a comb és popsi gyakorlatok.:)



és a hasizom sem maradhatott el.:)


Szépséges NonóÉletmód lányok!:)













Jajj, de szépen csinálják!:D




és a nyújtás...


de a hasizom nyújtása után még meginvitáltam őket a statikusz támaszra.:)


és lenyújtottunk...:)




A torna 65-70 perc volt...megizzadtunk rendesen...utána természetesen készültek csoportképek is.:)



Ilyen jóóóóóóóóóóóó volt.:)


Sorsoltam bögrét is...Niki nyerte meg.:)))) Gratulálok.:)


Csodalatos nap volt...este 20:00 értem haza.:) Lánykáim Mamánál így reggel f10-ig aludtam.:))) Rám is fért, csodálatos nap volt, de a melegben nem semmi. Minden tiszteletem a NonóÉletmód-os Lányoké.:)

Szeptembertől új helyen, rendszeresen találkozunk!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény