Őszibarackos-túrókrémes piskótatekerecs

Panci isteni tejcsokis szülinapi tortája mellé szerettem volna valami light süteményt is, hogy aki diétázik vagy valami könnyűre vágyik is nyugodt szívvel fogyaszthassa. Így készült el ez a tekercs:

Hozzávalók: 
Piskóta: 
4 tojás 
4 evk. eritrit 
4 evk. tönköly fehérliszt 

Krém: 
250 g zsírszegény túró
3 evk. natúr joghurt
3-4 evk. eritrit 
ízlés szerint vanília aroma

kenéshez: diabetikus eperlekvár

A 4 tojásos piskótát sütöttem. A szokottnál jóval nagyobb tepsibe tettem, sütőpapírra, hogy vékony legyen akkor is, mikor szépen feljön. Mindezt 190 fokon 12-13 perc alatt megsütöttem. Nem szabad túlsütni, mert akkor megtörik. Azonnal, még melegen feltekertem és úgy hagytam kihűlni. Fontos melegen, sőt forrón feltekerni, mert akkor tutti nem törik meg.

Mikor így kihűl, akkor megtöltöttem a krémmel, majd hűtőbe tettem 2-3 órára. Tálalás előtt megkentem lekvárral, ha esetleg száraz lenne...de nem volt száraz. De a lekvár még dob rajta.:)

Összesen: 861 kcal és 75 ch lett. 
15 szeletre vágtam, ezek jókora darabok.:) 
 Egy szelet így 57,4 kcal és 5 ch. 

Semmi ehhez az isteni finomsághoz képest...
akár 3-4-et is megehetsz belőle.:) 
Jó étvágyat hozzá.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény