Versenyre készülés ezerrel...

Bizony, már nincs sok hátra, jövőhéten vasárnap itt a NIKE Félmaraton trió futásunk, ahol 8,2 km vállaltam, így tolni kell a kilométereket.;)

Az elmúlt időszakban: szombat, vasárnap és hétfőn is futottam: 6-7 km-ket. Mától viszont 8,2 futom mindig, ami az én részem a trió váltóban. A célom 55 perc alatt hozni a távot és 7:00 perc/km belül maradni.:) Legközelebb pénteken futok, a versenyig pedig utána még vasárnap, kedd és pénteken. Péntek-vasárnap-kedd mind a háromszor szeretném a 8,2 tolni, fogok menni a verseny idejében is (9:00-10:00 óráig is) nem csak kora reggel, megyek egyenes szakaszra és városba is majd. Pénteken már csak egy regeneráló futást csinálok 5-6 km körül. Közben jövőhéten két érdi, egy pesti és egy pécsi tornát is tartok....finom kis hét lesz!:D

Mai futásom:


Tegnap a LillaFitt-ben voltam E-Fit edzésen. Szeretem, jól átmozgat és úgy látom, hogy egyre tónusosabb pl. a karom és a hátam is. Utána Testkezelés-ultrahangon voltam még...egy szuper fahéjas krémet juttattak ezzel a szuper kis ultrahang technológiával, a has-comb-popsi résznél a bőrbe.:))) Nagyon szeretem, utána érzem a hatását rendesen, éget...

Holnap is megyek E-Fit-re és Testkezelésre, majd délután ÚJRA NONÓFITNESZ Alakformáló óra 2 hét szünet után! Brutál lesz!:D

Egyébként őszinte leszek, 6 km az a táv, ami mindig jól esik, átmozgat, megmozgat, felszabadít és energiát ad...ami mindig nagyon jól esik. 5 km kevés, 7 km viszont már mikor teszek rá egy lapáttal. Ez a 8,2 km kemény...itt érzem, hogy határokat feszegetek...de néha az is kell, főleg a cél érdekében.:) 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény