6 hetem van még...

A FittArénáig, ahol Borsos Petivel a Nagyszínpadon elindítjuk a napot,
 a "Reggeli beindítóval".:)

Szerintem teljesen természetes módon, a legjobb formámat szeretném hozni, hisz ez egy óriási lehetőség. Profi, szakértő tanácsát kértem ki.... Zelenij Linda (honlap) személyi edző, csoportunk régi tagja. Maximálisan megbízok benne, ezért is fordultam hozzá segítségért. Szokás szerint kedves és nyitott volt felé, átbeszéltük a dolgokat és ma neki is álltam a 6 hetes étrendnek.

Pontos étrendet a blogon nem közlök, hisz ez Linda szellemi "terméke", ez szerintem érthető. Továbbá hozzátartozik, hogy ez most egy speciális diéta, egy forma időzítés, mert 6 hét múlva az eddigi legjobb formámat szeretném hozni a Nagyszínpadon. 

Az egészséges életmód híve vagyok, a diétám is eszerint van felépítve (persze kellő  megszorításokkal), semmit nem vonunk meg, fontos, hogy izomban alakuljak és zsírban fogyjak. Nem éhezhetek, számolnom kell és tisztán ennem. Linda végig "mellettem" van a 6 hét alatt és konzultálunk. Nem a kilók lesznek a mérvadóak, hanem amit látunk. Nincs cél sem centiben, sem kilóban, egy cél van: a tőlem telhető legjobb formát elérni a 6 hét alatt!:)

Drukkoljatok nekem.:)

Aki pedig teheti tartson velem ma DANCE órámon, Érden.:)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény