Egy hét múlva NIKE Félmaraton trió.:)

Bizony...készülök ezerrel. Az én távon 8,2 km lesz. Mikor bevállaltam, nem is gondoltam, nem olyan piskóta ez kérem szépen, erre készülni kell elég rendesen.:)

Mint írtam többször 6 km ami jól esik, 7 km már egy lapát és ez a 8,2 bizony már 3 lapát.:)))

A héten hétfő-szerda-péntek-vasárnap futottam összesen: 31, 8 km! El sem hiszem...én, aki mindig utált futni és én, aki márciusban állt neki a futásnak e perc séta, egy perc futás tervvel.:)) Boldog a kicsi szívem.:)

Ha beleveszem az előző hét szombat és vasárnapot, összesen: 42,8 km!!! Több, mint egy maratoni táv.:))))) Persze részletekben.:)

Ma a 8,2 km, 52:14 alatt lett meg, ami az eddigi legjobb eredményem...


...már 53 körül örülnék szívből ha a versenyen meglennék a távommal.:) Ma 9:00 kor futottam, mert akkor startolok a Nike-n is, és ki szerettem volna próbálni milyen nem kora reggel futni...jóóóó.:) De nekem általában kora reggel van rá időm.


A jövőhetem kicsit kemény lesz:

H: Kickbox Köredzés ÉRD
K: Futás, városban 8,2 km, reggel 6:00
Sz: Kickbox+Alakaformáló BUDAPEST
Cs: Alakformáló ÉRD
P: Futás, egyenes szakasz regeneráló 5-6 km, 9:00
Sz: Kickbox+Alakformáló Bemutató óra PÉCS
V: NIKE Futóverseny

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény