Nem csak sütök ám...

Élek és virulok...mostanában kicsit a sütés körül forogtak a gondolataim, ez tud teljesen kikapcsolni. Most ez ad egy pluszt a Lányok mellett, élvezem az elkészítés munkafázisait, az új ízeket és a bezsebelt pozitív kritikákat a környezetemtől.:)



Viszont... ezerrel készülök: mai első BUDAPESTI NONOFITNESZ tornámra is.:) Izgulok, de ez természetes szerintem.:) Remélem sokan leszünk és mindenkinek tetszeni fog az óra.:) Én nagyon készültem és készülök még mindig.:)


Tegnap futottam...legközelebb még pénteken fogok ésssss vasárnap NIKE FÉLMARATON TRIÓ...nagyon lázban tart ez is. Egy éve mikor Judit és Edina futottak, arra gondoltam, mekkora élmény és öröm lehet ez átélni és egyszer én is annyira szeretném!!! Most Judit emlékére és a saját határaim megugrása és újabb céljaim elérésére ott leszek és részt veszek!!!! Aki teheti jöjjön ki és drukkoljon Annának, Kingának és nekem.:)) Vasárnap 9:00 a rajt.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény