2 nap...

Ennyi van a FittArénáig...

Ma végig gondoltam mi minden történt, mióta megtudtam, hogy én lehetek ott a nagyszínpadon Borsos Petivel!

Történt jó és rossz is. A legrosszabb Panci lábtörése volt, nagyon megviselt és felfordult a kis életünk...de sok jó is. A készülődés, hogy a NonóÉletmód csoporttagok annyira lelkesek, hogy 3 lány velem is tart a színpadra, hogy a családom mennyire támogat, hogy Petitől ilyen rövid idő alatt is annyit tanultam!:)

Hálás vagyok a sorsnak, az életnek és a NonóÉletmód-os Lányoknak, hogy ott lehetek vasárnap!:))) Különben még mindig nem tudom elhinni...hogy ÉNNNN felmegyek ODAAAA!!!!: Annyiszor álltam a színpad előtt és néztem a Fitnesz királynőit és királyait és most picit én is hercegnő lehetek egy pillanatra.:) Olyan nagy dolog ez nekem.:)))

Voltak pillanatok mikor változtatni akartam, fogyni... elég jónak lenni vagy ugyan olyan jónak, mint a Nagyok. De rájöttem, mit is képviselek. És ahhoz mérten fogom csakis magam adni vasárnap. Amit eddig sikerült elérnem mind testileg, mind lelkileg azt fogom adni. Képviselni szeretnék egy anyukát, felséget, nőt, egy csoport alapítóját (akiket gyermekeimként szeretek!). Nonó leszek, aki végig nevet és vidám, mint mindig. Kimondja, ha fáj és sikít, ha nem bírja.:) Éssss reméli meg mer szólalni.:)

Köszönöm, hogy sokan eljöttök és megélitek ezt velem! Nagyon sokat jelent nekem, elmondani nem lehet mennyit.:)

A NonóÉletmód pólókat Ádustól 8:45-9:00 órától tudjátok átvenni a nagyszínpad előtt.:)

UTÁNA (átvétel után) PEDIG, MINDEN NONÓÉLETMÓD TAGOT MEGKÉREK, HOGY MARADJON A NAGYSZÍNPAD ELŐTT (ELŐL), MERT SZERETNÉLEK VÉGIG LÁTNI BENNETEKET, VELETEK EGYÜTT MEGÉLNI A PILLANATOKAT!!! JÖJJÖN MINDENKI ELŐRE, MERT UTÁNA A KÖZÖS KÉPRŐL SEM SZABAD LEMARADNIA! 

Már most szólok, olyan nincs, hogy új tag vagyok, nem mertem odamenni vagy alapból nem mertem oda menni, vagy sokan voltatok...nem...mindenki, aki egy picit is úgy érzi hozzánk tartozik, odajön.:)))) Mert nekem mindenki egyformán fontos és mindenkitől nagyon sokat kaptam!

Még 2 nap....most pedig irány futni.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény