8. FittAréna...Reggeli Beindító

Honnan is kezdjem?:)))

Talán onnan, hogy már napokkal előtte annyira izgultam. Az utolsó próbánkon Petive,l nem mertem megszólalni, pedig ott még egy darab ember nem állt velem szemben. Peti bátorított jó lesz, szuper lesz, menni fog.:) Hááááát, csak remélni tudtam, hogy nem ájulok el a színpadon.:)

Reggel f5 kor már fent voltam. Végig gondoltam a napot, a koreot, a nyújtást. Elhittem, hogy képes vagyok rá, meg fogom csinálni. Képes leszek átadni azt az érzést, ami bennem van, amit én képviselek és amiben hiszek!!!

Mikor odaértem már gyülekezett a tömeg és közte egy-két NonóÉletmód-os lány is felvillant. Többen pólóban, ami annyira boldoggá tett.:) Hisz, mi egy összetartó család vagyunk és ez az érzés csodálatos. Aztán átöltöztem és onnantól csak jöttek és jöttek a NonóÉletmód-os Lányok.:))) Olyan érzés volt, már akkor sírni volt kedvem, hogy ott vannak, támogatnak és ennyire szeretnek.:) Nem tudjátok elképzelni mennyit jelent ez nekem.:) Egy tündér NonóÉletmód-os Lánytól, még egy NÉ babát is kaptam, amit csak nekem készített. Ezek a dolgok azok, amiket nem lehet megfogalmazni, ezek az igazi értékes kincsek.:)

Ott volt a családom is...akik végig támogattak. Akkor már tudtam, ha egy pillanatra esetleg félnék a színpadon csak le kell néznem magam elé és tele leszek energiával újra...így is volt. Mielőtt színpadra léptünk konkrétan azt hittem elájulok.

Majd, mikor felmentem és megláttam a családom, Ádust, a Lányokat, hogy sikítanak, hogy boldogok, hogy úgy várták ezt a pillanatot mint én, már majdnem sírtam. Olyan boldogság öntötte el a szívem és lelkem, hogy átöleltem volna az egész világot.:) És mikor elkezdtünk és velünk mozgott mindenki, egyre nagyobb lett a tömeg...ez egy edző számára, leírhatatlan!!!!:DDDD

Végig dübörgött a színpad, végig olyan jókedv volt és mindenki sugárzott. Nem volt megjátszás és nem volt hazugság...minden igaz volt és jött természetes módon.:) Ez a legfontosabb.:D

A végén Oláh Gergő: Törj ki a csendből c. zenéjére nyújtottunk, mert az ami kis családunk himnusza azt hiszem.:) Mert igaz és mert hiszünk benne. Mert együtt elértük az álmaimat! És együtt mindenre képesek vagyunk! 

Köszönöm nektek, hogy ott lehettem, köszönöm, hogy velem voltatok élőben vagy online, köszönöm Szilvinek, Diusnak és Mariannak a kitartó munkát, hogy megélték velem a csodát, köszönöm Petinek, hogy az első pillanattól egyenrangú partner voltam és a lehető legmesszebbmenőkig segített, támogatott és hogy ennyit tanulhattam tőle, köszönöm a családomnak, hogy a felkészülés alatt ennyit segítettek, köszönöm ÁDUSNAK, hogy ennyire szeret, hogy mindenben támogat, hogy helytáll és vigyáz rám. Köszönöm, hogy van nekem és hogy szerethetem!:)

Utána készítettek interjút is velem...az is ha felkerül felteszem nektek.:) Jópofa interjú volt, szeretném, ha látnátok.

Az online közvetítés, mint kiderült nem sikerült túl jó, így sajnos nem tudom lesz-e videó egyáltalán, pedig az nagyon jó lett volna. Kép viszont nagyon sok készült, az felkerül egy tárhelyre majd, és onnan le tudjátok tölteni, mert a blogra feltenni rengeteg lenne.:)

Az egész nap egy csoda volt! 
Megélni ezt az egészet pedig egy álom. 
Köszönöm nektek még 10000-szer, hogy vagytok! 
Életem egyik legszebb napja volt!:D

Képek...






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény