Gastroyal menü...

Rendelek a hétre magamnak ebédet.:) 
A Gastroyal zsírégető menüjét szemeltem ki magamnak.:)

Minden nap beszámolok róla, hogy mennyire ízlett és elég volt-e. Illetve ami nekem fontos szempont, hogy felfúj-e, mert ahonnan eddig rendeltem diétás menüt, az felfújt. 
Állítólag a sok szója.

Amiea figyelek, hogy a ch max. 25 g és a max 500 kcal sorokból rendeljek.

Mai hamim:
Többmagvas, rántott csirkemell, zöldsaláta, fokhagymás öntet.
Finom volt, kiadós és Pankával kettőnknek elég.:) Mert persze ő is abból kért.:)

Rendeltem még Gastroyal light túró rudit is. Nagyon finom és egy másik diétás rudihoz hasonlítva, ebben csak 8 g ch van, míg a másikban 13g. 


Meglátjuk, most a Gastroyalt tesztelem....hátha lemegy még pár kiló is velük!:)
Hallottam jó és rossz tapasztalatokat is...meglátjuk.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény