Joghurt és joghurt közti különbség...

Mikor elkezdtem diétáni arra figyeltem, hogy minél inkább kerüljem a cukros, fehérlisztes dolgokat, a burgonyát, a fehérrizst...aztán Update termékekkel helyettesítettem az édesség utáni vágyamat. Mikor lefogytam és már ettem néha édességet, rátaláltam az édesítőszeres csokikra, xilites nápolyira, eritritre, tönkölyfehérlisztre és sütni kezdtem magamnak. Egyébként az a legbiztosabb, abban mindig tudod mi kerül.:)

Mostanában újra egy nagyobb vízválasztóhoz értem, mert nagyon megnézem már azt is miben, mi van. Ekkor döbbentem rá (lehet, hogy diétás és cukormentes), hogy nem hiába fúj fel egy-egy diétás péksüti vagy fáj a hasam az édesítőszeres csokitól, még akkor is, ha módjával fogyasztom. Egyes termékek ugyanis  tele vannak minden "jóval".

Marad a süss magad elv, dehát az nem minden adott és nem mindig marad rá idő.

Én imádom a joghurtot, de hogy abban mi minden van, legyen az bármelyik...tele cukorral, módosított keményítővel, sav. szabályzókkal, aromával, sűrítőanyaggal. Elkezdtem natúr joghurtot venni, és abba pici eritritet tettem és rendes gyümölcs, így fogyasztottam. Nem ugyan az, de legalább tudom nagyjából mi van benne. 

Pár hete azonban volt szerencsém Cserpes joghurtot kóstolni...nincs rá jobb szó: mennyei. És bizony tény, van benne cukor (amennyi feltétlenül szükséges), de azon kívül csak pasztőrözött tej és gyümölcs. Nincs benne mindenféle butaság és az íze...nekem most az lett a csokim. Vettem is ma megint illetve krémtúrót is (azt még nem kóstoltam).


Van nekik mindenféle tejtermékük, sajtok, sajtkrémek, körözött, túrórudi is. Azt majd legközelebb. Én Érden a Lipóti pékségben tudtam beszerezni. Van Csengő joghurt is sok helyen, az is finom, de a Cserpes jobb.:)

Szóval, megint egy vízválasztó történt...fontos, hogy ne együnk sok cukrot, fehérliszttet stb, de a szervezetnek hiszem, mindenre szüksége van. És ha már eszünk, akkor olyat együnk, ami nem csak hogy finom, de már végre az egészséges út felé vezet.

Itt tudtok utána olvasni: Cserpes Sajtműhely

És még egy érdekesség:

Megjegyzések

  1. És a tejben mi minden van, ami káros!
    http://www.tenyek-tevhitek.hu/csaktagoknak/tej.php

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény