Kókuszos varázs...egy kis finomság.

Imádom a kókuszos dolgokat, de sajnos egy-egy kókuszos krém, sok vajjal... millió kalória.:( De!!! Mit találtam az Intersparban? Kókuszos pudingport.:) Éljen!!!!:DDD

Úgyhogy összedobtam ma egy Nonó sütit, saját találmány. 
Könnyű elkészíteni és nagyon finom:) 


Hozzávalók:
Tészta:
(4 tojásos piskóta)
4 tojás
4 evk. xilit
2 evk. kókuszliszt
2 evk. tönköly fehérliszt

Csokikrém:
1 cs. csokis pudingpor
3 csapott evk. xilit
3 dl tej

Kókuszpuding:
1 csk. kókuszos pudingpor
3,5 evk. xilit
4 dl tej

A elkészítése is egy pillanat...piskótát szokott módon elkészítjük, sütjük. Ekkor már finom kókuszos illat lesz az egész lakásban.:) Ameddig sül, elkészítjük a csokipudingot, amit a kihűlt piskótára kenünk. Én utána álltam neki a következő pudingnak, addig a kamrában a csokipuding szépen meg is szilárdult. Még melegen a csokira ráterítettem a kókuszpudingot és visszatettem a kamrába 2 órára.:)

Én még el tudnék képzelni rá tejszínhabot, de akkor már nem lenne cukormentes.:) 

Van még egy kókuszos süti a fejecskémben, 
ahogy ez elfogy (már osztom szét) elkészül az is.:)

Jó étvágyat kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény