Holnap kezdődik az év legszebb Ünnepe

Imádom a karácsonyt...de szerintem ezzel a legtöbben így vagyunk. Még ha előtte nagy is a hajtás pajtás, azért a karácsony egy "megpihenés", visszaemlékezés az elmúlt évre. Együtt a család, jókat beszélgetünk, nevetünk, finomakat eszünk és iszunk.:) Örömmel figyeljük a gyerekek boldog arcát, mikor bontogatják az ajándékokat! Továbbá nekem a születésnapom is.:)

Ma elkészültem a sajtos csigával, kókuszos kekszhalommal és a kókuszgolyóval. Mert végül teljesen másokat sütök, mint amiket kigondoltam. Jellemző!!!:D

Áll a csodaszép karácsonyfánk is, amit idén Amica és Panka ketten díszítettek fel.:) Tudják, hogy a Jézuska hozza a fát, de nekik kell segíteni feldíszíteni, mert a Jézuskának arra már nem marad ideje.:)

2013 nekem csodálatos volt...sok fontos állomást éltem meg idén és nagyon sokat tanultam. Remélem azok által amit adtam és kaptam, jobb ember lettem és még többet tudok 2014-ben adni az embereknek. Kívánom mindenkinek, hogy legyen egészséges, mert az a legfontosabb, legyen mindenkinek célja és álma az életben, tanuljon meg tenni értük és érje el azokat. Mindezt boldogságban, szeretetben.:)

BOLDOG KARÁCSONYT (katt!!!!)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény