Húzós hét volt...

...az előző.:) Maraton, majd továbbképzés egész hétvégén. Nem mondom, hogy nem vagyok fáradt!!! De ez a hét már a "pihenésé". Egy órám lesz már csak Pesten és mivel végre nem köhögök, így megyek már újra futni.:)

A héten már rendezkedek, takarítok, pakolok, megyek fodrászhoz, manikűrőshöz...készülök az Ünnepekre.:)

A B-Complex továbbképzés nagyon tetszett. A Complex 11-et vettük, de engem alapjaiban érdekelt a B-Complex, mert szeretném majd elvégezni a Várandós tornát ősszel és szerettem volna előtte valami előképzettséget. Addig is saját magam fejlesztésére szeretném használni a programot! Sok nagyon kedves embert ismertem meg a hétvége folyamán, jól éreztem nagyon magam. Vizsgázni január végén, február elején fogok.

Tavasszal Gerinctréning tanfolyam, már azt is nagyon várom.:) 
Jövő évre is megvannak már a "programok"!:D

Lassan végetér a fogyókúra verseny, sajnos sokan eltűntek, többen jelezték viszont, hogy miért. Megint lett Kismamánk.:))) Minden verseny közben lesz 1-2 Kismamánk, ez olyan jó.:))) 22.-én lezárul a verseny és a két Ünnep között fogjuk közzé tenni a nyertesek nevét és januárban kapják meg az ajándékokat!:)

Még van egy hét a versenyből és egy bő hét karácsonyig, addig is húzzuk meg Lányok!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény