2013. február 14., csütörtök

Fogyisok, hogy vagytok?

Feltettem ezt a kérdést a csoportba és kaptam sokféle választ rá tegnap. De többségében azt olvastam, nagyon nehéz, mert vagy a diéta nem megy vagy a mozgás vagy egyik sem.:(

Annyi minden hat ránk, az életünkre, szervezetünkre...itt ez a vacak idő, mindenki várja a jó időt, tudjon sétálni, kimenni, bicajozni, focizni, kirándulni a gyerekeivel, jönni-menni és nem összeszedni minden vacak betegséget. De sajnos ezt a februárt még túl kell élni!:( Nekem is vannak vacak napjaim, ma is majd elalszok egész nap...de mindig azt nézem, mi az ami előre visz...

1, jobb lesz a kedvem, ha arra gondolok, 
a Lányaim most egészségesek.:)
2, jobb lesz a kedvem, ha eszembe jut, ma este edzést tartok és mégha nem is leszünk sokan (valentin nap, betegségek) de megyek és aki tud jönni szuperül fogja érezni magát. 
Mindent megteszek ezért.:)
3, jobb lesz a kedvem, ha eszembe jut, Imádom Ádust és nem csak ma, hanem minden nap, minden percében.
4, jobb lesz a kedvem, ha arra gondolok, amit tudok kihozok magamból, hogy a suliban jól teljesítsek és nyárra 
(lekopogom) aerobic edző leszek már.
5, összességében egészséges a családom és én is, 
illetve azt csinálom, amit szeretek.:)

Lehet nevetséges, de ezeket néha végig kell gondolni, minden nap örülni kell valaminek.:) Mindig van minek!!!

Ugyan így fel lehet írni kinek mi nem megy a diéta alatt, miért nem, hogy lehetne javítani rajta...

Ami fontos, enni kell, tessék enni és számolni. Fehérliszt és fehércukor helyett, tk. gabona és xilit, tejtermékek, zöldség, gyümölcsök, főtt ételek, kerülni a tésztát (max. tk vagy durumból picit), krumpliból csak főttet, vagy sütőben egybe sültet, rizsből barnát és keveset, főzeléket (rántás nélkül), leveseket (tészta nélkül), húsokat, salátákat. Ha édességre vágyunk, akkor mi magunk süssünk, olyan gyors és finom receptek vannak. 
Nézzetek körül a blogon.:)

Mozogjunk heti 3-4 szer 40-60 percet. Szánjunk rá időt. Jobban fogod érezni magad, fogyni fogsz, jót tesz a bőrödnek, szépen formálódsz majd. De, fontos milyen mozgást választasz, súlyodnak megfelelően kell eldönteni milyen arányban legyen a cardió és az erősítő torna. Bárkinek segítek, eddigi tanulmányaim alapján, szívesen.:))

Mindent lehet, csak akarni kell és tenni érte!!!!

Mennyivel egyszerűbb most összeszorítani a fogadat és végig csinálni fél év, egy évet és elérni a súlyodat, mint minden hétfő reggel úgy kelni, hogy mától fogyózok és bírod szerdáig. Egy életen át a tested rabja leszel és szomorúan nézel mindig a tükörben és sóvárogva nézed a kirakatokat. Nem kell vékonynak lenni, de egészséges és csinosnak lenni viszont jóóó!!!! Boldogabb leszel, lesz önbizalmad és végre jól fogod magad érezni a bőrödben!

Én is megszerettem a mozgást, sőt, az életem részévé vált, pedig, aki régóta ismer pontosan tudja, hogy anno a Norbi Duci tréninget nem tudtam végig csinálni. DE NEM ADTAM FEL! Imádok enni, de tudtam, meg kell tanulnom egészségesen és helyesen étkezni, mert különben a fiatal korom ellenére is, problémáim lehetnek. Vitt előre, hogy a Lányaim példaképe lehessek,hisz ki más lenne az, mint a saját Anyukájuk. 

Én tudom, hogy nehéz, előtte, közben és utána is. Minden nap tennünk kell. Minden nap úgy kell felkelned egy ideig, hogy tudatosan változtatni akarj azon, ahogy eddig éltél és léteztél.
Meg kell örülni, tudjátok...de csak egy szintig.

Nem kell 50 kg-ra fogyni...nem vagyunk 14 éves kislányok már. Felnőtt nők vagyunk, legyünk sexik, csinik, nőiesek. Nem kell soványnak lenni, találjuk meg önmagunkat, ez a lényeg!:)

A választás rajtad áll! De a VÁLTOZÁS BENNED VAN!!!


NonóÉletmód Erima nadrágok


A nagy érdeklődésre való tekintettel, elkezdődnek az Erima szuper nadrágjainak bevétele, a NonóÉletmód-os termékeink közé.:)

Választható Fitness és Futó nadrágok:

3/4 Laufhose
Kód: 829205
schwarz
34-44-es méret
86% polyester, 14% elastane



Laufhose lang
Kód: 829204
schwarz
34-44-es méret
86% polyester, 14% elastane



3/4 Sweathose
Kód: 210200
schwarz
34-48-as méret



Sweathose hosszú, húzott
Kód: 210211
schwarz
34-48-as méret


Minőségét tekintve, prémium kategória.
Sportolásra lett kifejlesztve.
Mindenféle testmozgáshoz ajánlva.
Nagyon jó szabású, kellemes, könnyű, kényelmes viselet.

Méretezés: Női:34-48-ig

GRÁTISZ! 

Akik az első körben rendelnek nadrágot (időpont lentebb) azok a logózást (NonóÉletmód logó) ingyen kapják ajándékba.

Logózás:

 A NonóÉletmód logó, olyan méretben mint az ERIMA jel, a nadrág másik, jobb oldalán lesz látható. A nadrág színe miatt a logó színe nem a megszokott fekete és fehér, hanem fehér egy élénk, jól mutató színnel, ezt még egyeztetem a nyomdával.

A rendelések határideje: 2013. március 3. éjfélig

Fontos, hogy aki ezután adja le a rendelését, az csak a következő körben jut pólóhoz. Németországból kapjuk a felsőket, így a rendelést én másnap oda adom le, azon változtatni már nem fogok tudni.

Rendeléskor kérem a termék, nevét, méretét és a kódot is megadni a levélben!

A nadrágokat megnyomva, készen a határidő után kb. 3 héttel kapom kézhez, utána tudom postázni vagy személyesen átadni!

Minden további információt meg tudok adni privát üzenetben:
nonoeletmod@gmail.com

2013. február 13., szerda

deepWORK!

Tegnap volt szerencsém kipróbálni az órát.:)

Mammut Lite-ban voltam. A fogadtatás kedves volt, külön Hölgy volt, aki segített abban, hogy mit hol találok, stb.:) Aztán öltözködés (na a szekrény és a zárrendszer az hagyjuk kategória, érdekesen van kitalálva, de mindegy). Pont beértem órára, voltunk legalább 20-an.:) Mindenki mezítláb, gyorsan levettem a cipőmet, zokni maradt, amilyen fagyos vagyok.:)

Az Oktató egy szimpatikus, fiatal lány volt, tényleg elsőre meggyőző és kedves, látszott rajta szereti, amit csinál és mint később kiderült jól is csinálja.:) Mivel beestem kezdésre, így hol maradt helyem, pont mögötte, de legalább jól láttam, mit, hogy kell csinálni.

Az eleje egy lassú talajon kezdődő bemelegítés volt, jól esett, nyújtásokkal, lassú zenére.:) Aztán, ahogy melegedtünk be és álltunk fel úgy keményedett a dolog. Voltak olyan pillanatok az órán, amikor azt hittem meghalok...:( Rájöttem, hogy korántsem olyan a hát és mélyhátizmom, mint kellene és a popsi, hátsó combizmom sem. Összességében minden gyakorlatot meg tudtam csinálni, de köze sem tökéletesen és bizony volt, hogy meg kellett állnom 1-2 ütemre, hogy összeszedjem magam.

Azon nevettem, hogy, amit tegnap feltettem videót, amikor a pasi orráról, mint egy megengedett csap ömlik a víz, hááát kb. nekem is úgy ömlött...nem csöpögött, ömlött.:) A mai izomláz pedig egyértelmű...alig tudom lépni.:)

Élmény volt, nagyon tetszett...szívesen tartanék ilyen órákat.:) Most egyenlőre a cél az edzői lehető legjobb eredménnyel való befejezése, levizsgázni és ősszel a gerinctréninget elvégezni. De asszem ez is felkerült a kis listámra, mint lehetséges továbbképzés.:)) Mindenkinek szívből ajánlom.:)

Egy-két comb és popsierősítő részt, azért kapnak már a Lányok, a holnapi Bodyshape órámon.:)

Szépséges napot nektek.:)

2013. február 12., kedd

deepWORK, ki ismeri?

Nem más ez, mint a legújabb és legütősebb holisztikus, funkcionális tréning. Minden sportág legjavából építkezik, egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Az öt elemre (föld, fa, tűz,fém és víz) épül, rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel!

Video: deepWORK

Első ránézésre nekem nagyon tetszik. Ugye én szeretem a kemény edzéseket, a pörgést, de egyre tudatosabb próbálok lenni a testemmel kapcsolatban. Ma ilyen órára megyek és utána természetesen leírom, mit tapasztaltam.:)

Ha úgy alakul, akkor már vannak képzések is Magyarországon...ki tudja...a környékünkön nincs ilyen mozgásforma annyi biztos.:) Meglátjuk.:)

Szakad a hó, de már nem érdekel, várom a tavaszt továbbra is nagyon!:D

Tegnapi dupla Cardio edzés szuper jól sikerült, megérezték a Lányok, de jól esett nekik és élvezték....a legszebb dicséret ez nekem.:)

Legyen szép napotok és mozogjatok, mert mozogni jó!:)

2013. február 10., vasárnap

Húzós hétvége...

...áll mögöttem, mindkét nap elméleti oktatás...kemény volt, de annál érdekesebb. De én meg az ülés...komolyan jobban elfáradtam, mintha dupla gyakorlati órám lett volna. De nagyon jó előadások voltak és főleg hasznosak.:)

Most vacsiztam, kis pihi, aztán tornázok egy nagyot (ha alszanak a Lányok), rámfér egy kis mozgás.:))

Holnap dupla órám lesz, nagyon várom már.:)

Sok levelet kaptam az utóbbi időben, amiben arról kérdeztek, szerintem mi a fontosabb, mitől lehet többet, jobban fogyni? Ha az étkezésre figyelünk jobban vagy ha a mozogásra?

Mindenkinek más és más erről a véleménye. Az enyém, tapasztalatból az, hogy 60-70% az étkezés és 30-40% a mozgás. Az étkezés fontosabb! A megfelelő mennyiségű fehérje, ch, zsír bevitel, vitaminok, rostok... a nem sok, nem kevés, hanem az egyén számára megfelelő mennyiségű kalória elfogyasztása hoz eredményt. Emellett a mozgás is fontos, hisz az anyagcseréd jobb lesz, zsírt égetsz (persze megfelelő intenzitású edzéssel) jót teszel a bőrödnek, szervezetednek, testednek és lelkednek vele.:) Egyik nincs a másik nélkül (legalábbis nálam), de az étkezésre való odafigyelés a fontosabb...azt kell elsősorban megreformálni.:)

Mondanám, hogy mindent bele Fogyisok, közeledik a tavasz, a nyár...de kinézve az ablakon ez annyira nem időszerű...de én hiszek benne, hogy talán ez az utolsó havazás és ezután már jön a jobb idő, mert én is nagyon vágyom rá, a testem és a lelkem is.:)