Kinder szelet, de mégis más...

Amira nagyon szereti nálunk a kinder tejszeletet, így gondoltam sütök neki én egészségeset.:) 
Ízlett neki.:)

Ebből a receptből indultam ki: Kinder szelet (katt!), de végül teljesen más lett!:)



Hozzávalók a piskótához: 
3 tojás, 
3 evk. eritrit, 
3 evk. tönköly fehérliszt
1 evk. holland kakaópor

Hozzávalók a krémhez: 
1 cs. vaníliás puding 
1 kis pohár tejföl 
1,5 evk. tönköly fehérliszt
2 dl tej 
10 dkg eritrit és xilit keveréke 
8 dkg margarin vagy kókuszzsír

Csokimáz: 
80 g étcsokoládé 
1 evk. olívaolaj 

2 tk. méz

3 tojásos piskótát készítettem a megszokott módon.:) Ameddig sült illetve hűlt, a puding port, a tejfölt, a lisztet a tejjel simára kevertem, majd sűrűre főztem. A margarint és az édesítőket habosra kevertem és a kihűlt(!) pudingos krémhez dolgoztam. A krémet a piskótára kentem, majd a tetejére (csokimáz előtt) két tk. mézet csurgattam (legközelebb a piskótára fogom!). A csokoládét és az olajat vízgőz felett megolvasztottam, majd ezzel kentem le a sütemény tetejét. 

Nekünk nagyon ízlik....szívből ajánlom!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény