Lusta asszony rétese Nonó módra

Volt itthon 25 dkg zsírszegény túróm...keresgélni kezdtem, mit süssek belőle.

Kajári és Pácsonyi páros kezd a kedvencem lenni, tetszik a humoruk, ahogy és amiket főznek...így készült ma el a Lusta túrós (katt!)

Persze Nonosítva.:) Kevesebb hozzávalóm is volt alapból, illetve csökkentettem mindent (zsír, ch...)úgy, hogy azért finom maradjon!


Hozzávalók: 
12,5 dkg tönkölyliszt 
10 dkg xilit 
25 dkg zsírszegény tehéntúró 
1/2 csomag sütőpor 
1 tk. vanília aroma
2 dkg vaj 
2 dl tej 
1 nagy tojás (L-es) 
1 db citrom reszelt héja 
(fele a lisztbe, fele a túróra)
kenéshez kókuszzsír

Mindent úgy készítettem el, ahogy a videón is fent van. Szárazanyagot összekevertem, ennek a fele ment a szilikon edényem aljába. Én előzőleg a formát kókuszzsírral kentem ki, ne vékonyan, de ne is nagyon vastagon szerintem. Majd a túrót a vanília aromával összekevertem és utána morzsoltam rá a lisztes-xilites-sütőporos- reszelt citromhéjas alapra. Túróra került még a maradék citrom héja, a mazsola nekem elmaradt, mert nem szeretjük, majd a lisztes keverék másik fele következett. Erre  rá a vaj (kiskanállal), nem sok, de kell, majd a tojásos tej. Én 160 fokon pontosan 60 percet sütöttem. 

Jó étvágyat kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény