Aszalt barackos csodák.:)

Nem tudom van-e olyan olvasó, aki nyersevő. Ha van, akkor most nektek (is) hoztam egy receptet.:)

Ádus hozott nekem asztalt gyümölcsök és magvak felhasználásával készült édességet a hétvégén. Nagyon ízlett, így készített magamnak, mikor a készlet elfogyott.:)




Hozzávalók:
200 g aszalt sárgabarack
30 g mazsola
7 g zsírszegény, natúr kakaópor
15 g mandulaliszt, vagy darált mandula
60 g durvára darált dió
20 g kókuszliszt
+ kókuszreszelék és darált dió a hempergetéshez.

Elkészítés:
Készítettem: 
Aszalt barackos-kakaós-mandulásat
115g aszalt barackost ledaráltam, de nem pürésítettem. Hozzákevertem a kakaóport és a mandulalisztet, összegyúrtam és hűtőbe tettem pihenni (fél órára). Ezután formáztam és darált dióba hempergettem.

Összesen: 417 kcal/72ch

Aszalt barackos-diós-kókuszos
115g aszalt barackost ledaráltam, de nem pürésítettem. Hozzákevertem a diót, kókuszlisztet, összegyúrtam és hűtőbe tettem pihenni (fél órára). Ezután formáztam és kókuszreszelékbe hempergettem.

Összesen: 853 kcal/80ch

Mind a kettő nagyon finom lett.:)

Jó étvágyat kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény