Ma Vivicitta...

...én már nagyon vártam. 

Aki indul annak kitartást kívánok! Akármekkora is bevállalt táv, mindenkinek saját magát kell legyőznie és menni is fog, mert a változás bennünk van!:) 

Tavaly a 3,2 km indultam. Nem terveztem, zh után voltam, kimentem drukkolni a Lányoknak, végül beálltam és annyira élveztem.:) Óriási élmény volt ennyi emberrel futni, megélni, átélni. 

Kellenek megmérettetések az ember életében, fontos! Ha most nem is szántad rá magad, akkor gyere velünk május 17-én a Coca-Cola női futónapra, ott 5 km-t megyünk legtöbben, jó kis csapat, szuper hangulat!:D

Én ma pár lánnyal 13:00 magasságában a startnál találkozok, 14:00 indul a 7 km! 
Ott megtaláltok!

" A legfontosabb, amit a győzelemből megtanulhatunk, hogy képesek vagyunk rá. 
Dave Weinbaum"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény