Sűrű a program...

Tegnap dupla edzést tartottam, megéreztem estére...22:00-kor bedőltem az ágyba.:)

De, reggel azért 4:45 kikeltem és mentem futni.:) Csatlakozott hozzám Erika, a csoportból ismerjük egymást, személyesen először találkoztunk. Nagyon jó futás volt, jó tempóban mentünk, jó volt beszélgetni, azonos hullámhosszon is vagyunk, szuper csaj. Péntek reggel megint együtt megyünk...ki kel velünk?


Holnap reggel Alakformáló edzést tartok, ahol adunk a comboknak, hát és hasizmoknak rendesen...


Csütörtök egy újabb Alakformáló, ahol a középpontban a mellizom, popsi és hasizom lesznek...


Péntek, mint írtam futás...jó kis 7-8 km-t tervezünk...


Majd este egy kiadós közös bicajozás megint Ádussal.:) 
Helyszín még képlékeny...


Szombat reggel az érdi Gáton gyaloglás...


Délután NonóÉletmód Piknik (katt), ne feledd!!!!:)


Vasárnap pedig pihenő, mert az is kell.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény