Jótékonysági sportnap és visszatekintés

Nagyon boldog a kicsi szívem, hogy részt vehetek ezen a jótékonysági sportnapon...egyrészt mert segíthetek ezzel egy beteg kisfiúnak, másrészről, mert új emberekkel találkozhatok, új embereket ismerhetek meg.:) Az egykori duci lány, aki mára aerobik edző lett és nem is hinnétek mennyire sokat jelent nekem egy-egy ilyen meghívás.

Lassan évforduló...2009.06.13...mikor eldöntöttem változtatok...5 éve...eszméletlen mennyi minden történt 5 év alatt. Változunk kívül és belül is, de ez így természetes, hazudik, aki mást mond. Lehet az embert szeretni és utálni. Én egyet tudok, nekem mindig az volt a legfontosabb miután lefogytam, hogy segítsek azoknak, akik ezt kérik. Ott legyek, ha kellett, erre időt és energiát szánva, versenyt szervezve, pikniket, vacsorát, bulit, lettek NÉ ruhák, tárgyak, születettek barátságok, lettek ellenségek. Születtek kisbabák, és hagytak itt minket Barátok...sok csoda és sajnos fájdalom is. De, az élet ilyen, ad és elvesz. Megleckéztet, hogy tudd hol a helyed. Az ember ilyenkor tanulja meg megbecsülni, amije van. Nálam ez egyértelműen a család, mert nélkülük soha nem sikerülne semmi. Belőlük merítek nap, mint nap, ők ösztönöznek, az ő szeretetük ad erőt,  hogy még több embernek tudjak segíteni és tudjak utat mutatni.

El voltam veszve anno én is...5 éve, még mindig hihetetlen, hogy 5 éve!!! 
Mintha tegnap lett volna...


Eldöntöttem, hogy változtatok. És sikerült. De tudjátok mire vagyok büszke, hogy nem híztam vissza. Miért mondom ezt? Mert szeretek enni és hízásra hajlamos vagyok. Tennem kell azért nap, mint nap, hogy tartsam a súlyomat, és bizony ez sokszor nem könnyű. De megyek az utamon, mert tudom, hogy megfelelő helyen vagyok és sok dolgom van még. Mindenki születik valamiért a földre...én azt hiszem azért születtem, hogy segítsek. Nekem ez fontos, nekem ez számít, mert nekem a NonóÉletmód a harmadik gyermekem.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény