4. hete dolgozunk együtt...

...Orsival és már nagyon szép eredményt tudhatunk magunkénak. Az ő kitartása és következetessége a kulcsa mindennek természetesen, de én is mindent megteszek, hogy minden alkalommal, a tornák hatékonyak, színesek és élvezhetőek, az ételek, finomak, minőségiek és táplálóak legyenek. Nekem ő az első ember, akinek személyi edzést tartok, akivel külön foglalkozok. Őszintén nagyon büszke vagyok rá. Nincs nyavalygás és mellé beszélés...ennek meg is van az eredménye:



Orsi beszámolója:
"Lassan vége a 4. hétnek. Boldog vagyok, mert tegnap a közös edzésen már az eredményt is láttam, ugyanis Nonó készített képeket amik, hát hogy is mondjam, önmagukért beszélnek. Nagyon jól érzem maga. Energikus vagyok, és nagyon jó hatással van a hangulatomra is a változás. Sokat könnyít a dolgon, hogy soha nem vagyok éhes, konkrétan úgy érzem, hogy egész nap eszek. Nonó változatos étrendekkel kedveskedik hétről hétre, az egyedi igényeimet figyelembe véve. Ezért is nagyon hálás vagyok neki, mert szerintem annál frusztrálóbb nincsen egy fogyókúra alatt, ha folyton arra kell gondolnom, hogy ezt sem, azt sem ehetek. Még nagyon hosszú út van előttem, de kitartó leszek és érzem, hogy ezúttal elérem a célomat, mert elhitetik velem, hogy képes vagyok rá és hisznek bennem."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény