Barackos pite

A pite az egyik legjobb sütemény a világon, szerintem.:) Több receptet elolvastam és így kerekítettem ki az én verziómat. Cél volt, hogy folyós legyen és ragacsos és olyan finom, mint, amilyen lett.:)



Hozzávalók:
10 evk. minden mentes baracklekvár (anyósom isteni lekvára, amit sütőben fonnyaszt meg, semmit nem tesz hozzá, elég folyós, ezért a 10 evk.)
38 dkg őszibarack (pucolva, magozva)
4 tojás
7 dkg eritrit
35 dkg DW 50% liszt
50 dkg kókuszliszt
ízlés szerint vanília aroma
1 csapott tk. sütőpor
20 g kókuszzsír

Elkészítés:
A szilikon forma aljába belecsorgattam a lekvárt, rászeleteltem a barackot. Ezután a többi hozzávalót összedolgoztam. Elég sűrű masszát kaptam, nem volt könnyű rákenni a barackra, de sikerült. Ezután előmelegített sütőben 170 fokon kb. 40 percet sütöttem, a lényeg, hogy piruljon meg a teteje. Nagyon finom lett, megéri kipróbálni.:)

Összesen: 1077 kcal és 92g ch
Nekem 8 nagy szeletem lett.
1 szelet: 134,6/11,5

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény