Fitbalance 2014 ősz

Szokás szerint összejött pár NonóÉletmód-so lány és elmentünk zúzni a Fitbalance-ra.:)
Mindig, mindenhol jól érezzük magunkat, mert mindig jó a társaság, jó a hangulat, jókedvűek vagyunk és ezekből adódóan, mindig szuper napot zárunk.:)

A Fitbalance nekem a FittAréna és Coca-Cola után, harmadik a sorban...de most kimondottan nagyon jól éreztem magam, tetszettek az órák, az elrendezés. Egyetlen dolog nem, az a nagyszínpad, mondjuk ott egyből két dolog sem. Egy, kevés volt a hely a tornázóknak, kettő, a másik színpad, egy kisebb, a sarokban, nagyon zavaró volt. Ahogy, a kisszínpad zenéje zavarta a nagyszínpadét, úgy viszont is, továbbá, mint írtam így sem volt elég hely a nagyszínpad előtt...erre mást megoldást találhatnának majd.:)

Viszont a csapatunk megint szuper volt!!!! Mi más is lehetne.:)))

Találkoztunk 9:30 a bejáratnál. Még nem érezett meg mindenki, gyors fotó, mert párunknak kezdődött az óra.


 Mi ezt soha nem úgy oldjuk meg, hogy onnantól valaki megmondja, milyen órára menjünk, és csak együtt mozgunk, hanem mindenki amire szeretne, úgy is vannak közös, kedvenc órák. Továbbá, 10 emberből, 2-3 úgy is egy órára megy...így is volt...

Most nem mentem 5-6 órára, sokat beszélgettünk és nézelődtünk...4 teljes órán voltam személy szerint és egy fél Zumbán.:)

Első óra, Spartan Fight...Bánkúti Gabriella....példakép...óriási, kemény és halálos volt.


Ezután nézelődés, sok ismerőssel találkoztam és ismeretlenekkel is...akiknek ezúton is szívből köszönöm a kedvességet és a szeretet.:) Nonó kicsi szíve ilyenkor (is) nagyon boldog.:D Volt, akivel kép is készült...




Mikor nézelődtünk, a Lányok regisztráltak ajándékokért, 
kitöréseket kellett csinálniuk, nagyon jól ment nekik.



Úton a Deepwork felé, megálltunk Zumbázni egy kicsit..egy volt a fél óra.:)



Szóval ezután DeepWork jött...nagyon szeretem, nagyon jó mozgásforma, sok új elemet láttam, csináltam és írtam fel...viszem az óráimra.:)




Ezután rohanás Afrodance órára, a lányok már ott vártak minket.:) Kiss Gábor és az afro...erről videó is készült, katt. a linkre...



Afro után ebéd, séta, nézelődés volt megint. Pilxing volt a következő amire mentünk...volna...de nem volt, elmaradt.:( Ez sem volt túl szimpi...de így vártuk türelmesen, a lassan kezdődő Nippon Zengot, Borsos Petivel, akivel addig beszélgettünk és fotózkodtunk.:)



A Zengo után már igencsak elfáradtunk...


Fáradtan, de annál több élménnyel indultunk haza.:)

Legközelebb NOVEMBER 2. FITTARÉNA!!! Ott a helyünk.:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény